سرویس سینمایی هنرآنلاین:  این انیمیشن پس از ۱۵ ماه کار مداوم، هم‌اکنون آخرین مراحل پست پروداکشن  که شامل تدوین توسط حسن ایوبی و آهنگسازی  توسط ستار اورکی است را طی می‌کند و قرار است طی روزهای آینده صداگذاری آن توسط حسین مهدوی آغاز شود. ضمن اینکه صداپیشگان بسیاری به مدیر دوبلاژی سعید شیخ‌زاده به جای کاراکترهای این فیلم صحبت کرده‌اند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده اکران این انیمیشن که در تولید آن گروهی ۱۵۰ نفره مشارکت داشته‌اند، توسط موسسه بهمن سبز حوزه هنری از مهرماه 96 و بعد از دهه اول محرم در سینماهای کشور آغاز شود.

در  خلاصه داستان این انیمیشن آمده، "در جنگلی در آفریقا رئیس گله فیل‌ها صاحب فرزندی می‌‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه شادفیل بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می‌‌شود... ."

فیلشاه

"فیلشاه" به عنوان محصول جدید گروه "هنر پویا" با سرمایه گذاری این گروه به عنوان یک کمپانی کاملا خصوصی، بنیاد سینمایی فارابی و موسسه تصویر شهر تولید شده است.

گفتنی است گروه "هنرپویا" اولین کنسرسیوم فرهنگی هنری در بخش خصوصی است که توسط موسسات فرهنگی هنری هفت سنگ و سلوک افلاکیان با شعار "فرزندانتان را آسوده خاطر به سینما بیاورید" پایه گذاری شده است. این گروه در اولین قدم انیمیشن سینمایی "شاهزاده روم" را در سال 1394 با همین شعار در سینماهای کشور عرضه کرد که توانست با فروش 5 میلیارد تومانی، عنوان سومین فیلم پربیننده سال 94 را از آن خود سازد.