سرویس سینمایی هنر آنلاین: آرزو نبوت بیش از هر چیز یک بازیگر تئاتر است و بارها و بارها به خاطر بازی‌های تأثیرگذارش بر صحنه تئاتر جوایز مختلفی را از جشنواره‌های تئاتری از آن خود کرده است؛ اما او نوروز امسال برای اولین بار با حضور در سریال "علی‌البدل" و ایفای نقش پریوش همسر دوم خان حضور در تلویزیون را نیز تجربه کرد.

او در گفتگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت: در حال حاضر مشغول تمرین تئاتری هستم به کارگردانی محمد حاتمی با عنوان "پالت" هستم. یک نمایش طنز تلخ درباره زنان خیابانی و بچه‌های کار است؛ که من در آن یکی از نقش‌های اصلی را بر عهده‌دارم. زنی روان‌پریش که اتفاقاتی برایش رخ می‌دهد که داستان نمایش را پیش می‌برد. این نمایش قرار است از اول تیرماه در ایرانشهر به روی صحنه برود.

آرزو نبوت

نبوت ادامه داد: علاوه بر این برای جشنواره تئاتر آئینی سنتی نیز نمایش "ناز کنیز" را دارم به کارگردانی محمدرضا آزادفرد که برای بازبینی رفته است. یک کار هم به نام "گوشتان با من است" را خودم کارگردانی می‌کنم که در اداره تئاتر به روی صحنه می‌رود و یک مونولوگ است که اجرای آن به بعد از ماه رمضان موکول شده است.

بازیگر سریال "علی‌البدل" در ادامه درباره چرایی عدم حضورش در تلویزیون اظهار کرد: من 12 سال است که در تئاتر مشغول بازی هستم و حضور در سینما و تلویزیون دغدغه من نیست و البته فکر می‌کنم در این زمینه اشتباه کردم چراکه در طی این 12 سالی که کارکردم هرگز کارم به‌اندازه این مدت کوتاهی که در تلویزیون حضور داشتم بازخورد نداشته است.

وی افزود: فکر می‌کردم باید در تئاتر به‌اندازه‌ای پیشرفت کنم و شماره یک باشم که خودشان به دنبال من بیایند و پیشنهاد دهند اما گویا اشتباه می‌کردم. در حال حاضر هم پیشنهاد‌هایی برای حضور در عرصه سینما و تلویزیون دارم، به‌طور مثال برای فیلم "به‌وقت شام" پیشنهاد بازی دادند که از خود نقش خیلی راضی نبودم و ترجیح دادم همکاری نداشته باشم. فعلاً پیشنهاد‌هایی که شده را مطالعه و بررسی می‌کنم اما چیزی قطعی نشده است. ضمن اینکه بهر حال فضای کشور این روزها سیاسی است و همه‌چیز به بعد از انتخابات موکول شده است.