سرویس موسیقی هنرآنلاین: پس از کنسرت موفق محسن یگانه در آلمان که اخیراً در سه شهر این کشور برگزار شد، خواننده خواننده آلبوم پرطرفدار "رگ خواب"  با استقبال از کنسرت‌هایش درتهران رو‌به‌رو شده و شب گذشته آخرین اجرای خود را بعد از دو بار تمدید روی صحنه برد.

در حین پخش تیزر شرکت فرهنگی هنری "آوای فروهر"، با پخش تصاویر موزیک ویدئوی "بهت قول میدم" هواداران یگانه با تشویق و همخوانی این قطعه‌ی محبوب انرژی جذابی به سالن بخشیدند که این انرژی با پخش نماهنگی از قطعه‌ی تازه منتشر شده "پا به پای تو" نیز، بیشتر از قبل شد.

نوازنده‌ها با تشویق مردم روی صحنه آمدند و بالاخره‌ای خواننده با شادترین قطعه از آلبوم‌ "حباب"، یعنی "هوایی شدی" کنسرت خود را آغاز کرد.

مثل سایر کنسرت‌های این خواننده‌ی مطرح اجرا با یک قطعه‌ موفق و ریتمیک شروع شد که جو سالن را برای یک شب خاطره‌انگیز بیشتر آماده می‌کرد.

نکته‌ مثبتی که که چند سال است در کنسرت‌های یگانه دیده می‌شود، میکس کردن تعدادی از کارهای محبوب او در قالب یک قطعه است که باعث بالا رفتن تعداد کارهای اجرا شده از او در هر کنسرت می‌شود.

تشویق هواداران یگانه با شروع آهنگی با فضای هاوس ادامه پیدا کرد و "نباشی" که پای ثابت اجراهای این خواننده است همراه با ارکسترش اجرا شد.

"بهت قول میدم" که از محبوب‌ترین کارهای یگانه است، شور و هیجان عجیبی را به سالن بخشید و او به مردم گفت: اگر خوب همراهی کنید قول می‌دهم که دوباره این کار را اجرا کنیم.

یگانه در اواسط کنسرت کاملا غافلگیر شد. درست در انتهای قطعه و آمادگی برای قطعه بعدی ناگهان گروه ارکستر شروع به نواختن قطعه "تولدت مبارک" کرد و به موازات، در نمایشگرهای داخل سالن نیز با نوشته‌هایی تولد او تبریک گفته شد. یگانه از شدت غافلگیری برای چند دقیقه با تعجب و البته ذوق زدگی سکوت کرده و به اطراف نگاه می‌کرد.

یگانه برای مردم از "سکوت" خواند اما هوادارانش با بلندترین صدا او را در اجرای این آهنگ همراهی کردند و ثابت کردند که این قطعه هنوز هم برای مردم دوست داشتنی و محبوب است.

این کنسرت طی شش سئانس و سه شب، به تهیه کنندگی برادران حاتم پور و به همت شرکت فرهنگی هنری "آوای فروهر" برگزار شد.

باور کنم، دوست دارم، هوایی شدی، اینجا جای تو نیست، دو راهی، هیچکی نمی‌تونه بفهمه، نرو، کویر، رگ خواب، چقدر دیر، درکم کن، بهت قول می‌دم، نشکن دلمو، آخه دل من و نباشی” قطعاتی بودند که توسط یگانه اجرا شدند.

میلاد پورقوه (کیبورد)، سعید علیرضایی (گیتار بأس)، شایان مجیدی (گیتار الکتریک)، وحید عویدی (گیتار)، محمدرضا زارعی (ویلون)، محمد زرنوش (کلارینت)، وحید قاسمی (پرکاشن) و رادین رفیع زاده (درامز) اعضای گروه ارکستر یگانه در این اجرا بودند.