سرویس موسیقی هنرآنلاین: فروشگاه "کوارتتِ بتهوون" در مجموعه "تئاتر مستقل تهران" شروع به کار کرد.

بابک چمن آرا مدیر فروشگاه با اعلام این خبر گفت: فروشگاه "کوارتتِ بتهوون" ضمن عرضه محصولات تولید شده مرکز موسیقى - بتهوون و موسسه "آوا خورشید" سعى در ارائه و معرفى تمام آثار صوتى و تصویرى جدید، مهم و ارزشمند عرصه موسیقى، تئاتر و سینما دارد.

وی افزود: فروشگاه "کوارتت بتهوون" همچون مرکز موسیقى بتهوون که در یک سال گذشته همکارى نزدیکى با برند "کلاژ تهران" داشته است؛ دست ساخته‌های کلاژ را بصورت مستقیم عرضه می‌کند.

او ادامه داد: در فروشگاه "کوارتت بتهوون" سعى بر آن بوده، تا با توجه به مراجعین مجموعه "تئاتر مستقل تهران"، تنوع محصولات هنرى در نظر گرفته شده و در عین حال، مانند همیشه، بهترین‌ها عرضه شوند؛ به همین دلیل ما محصولات سرامیک و سفال "ثریا کیانى" و "جیران" و.... را هم، در مجموعه خود خواهیم داشت.

چمن آرا اضافه کرد: فروشگاه "کوارتتِ بتهوون" در مجموعه "تئاتر مستقل تهران" قرار دارد که با زیر بناى ١١٠٠متر شامل سالن تئاتر، کافه، گالرى، استودیو صدا، استودیو تصویر و پلاتو است و در جنوب غربى پارک دانشجو و در خیابان رازى واقع شده است.

او همچنین گفت: ساعت کار "کوارتت بتهوون" از ١١ تا ٢٢ است. فروشگاه "کوارتت بتهوون"، پس از "روندو بتهوون" در تماشاخانه ایرانشهر و "سرناد بتهوون" در تماشاخانه پالیز؛ سومین فروشگاهى است که با هدف عرضه بهتر محصولات فرهنگى و هنرى به مرکز موسیقى بتهوون اضافه شده است.

این ناشر درباره کم کاری خود در بخش موسیقی نیز گفت: در حوزه موسیقی یا شما باید پول در بیاورید و یا اگر می‌خواهید کار خوب ارائه دهید، باید انگیزه داشته باشد. انگیزه من از نشر موسیقی هیچوقت رسیدن به پول نبوده، ولی الآن دیگر آن انگیزه و دل خوش قبل برای کار کردن در این حوزه را ندارم. به نظرم الان از من افراد با انگیزه‌تری وجود دارند که آن‌ها باید کار کنند.

امروز جمعه، ١٥ اردیبهشت، تمام محصولات ارائه شده در "کوارتت بتهوون" داراى تخفیف تا ٢٠٪‏ است.