به گزارش هنرآنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ حسین فرخنده در آیین اختتامیه دومین جشنواره فیلم و عکس استان، اظهار داشت: این جشنواره پایان کار نیست و با همدلی و همراهی همکاران و هنرمندان این عرصه آغازی برای شروع کارگاه های آموزشی و تخصصی در حوزه فیلم و عکس است.

وی ادامه داد: قطعا برای تولید آثار فاخر نیازمند دبیرخانه دائمی این جشنواره هستیم که امید است با راه اندازی این دبیرخانه شاهد تولیدات بهتر از سوی هنرمندان این عرصه و جشنواره ای با قوت بیشتر در سال های آینده باشیم.

فرخنده با بیان اینکه تمام تلاش ما این است تا جشنواره در شأن هنرمندان استان برگزار شود، اذعان داشت: هنر فیلم و عکس در بحث فرهنگ سازی و جهت دهی افکار عمومی تاثیرگذاری بسزایی دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی اظهار کرد: می بایست داشته های فرهنگی، بومی و محلی استان را با استفاده از هنر قدرتمند فیلم و عکس به جهانیان معرفی کنیم.

فرخنده ابراز امیدواری کرد؛ یکی از فواید این جشنواره که همدلی و همفکری است تداوم پیدا کند چرا که با همدلی و همفکری شاهد جشنواره ای شایسته و در خور شأن هنرمندان استان خواهیم بود.

وی در خاتمه به افتتاح سینمای خصوصی موسسه فرهنگی و هنری تجلی عمیق اشاره و تصریح کرد: حرکت بخش خصوصی به سمت ساخت و راه اندازی سینما یک علامت و نشانه ای گویاست برای اینکه دایره مخاطبان سینما در سال های اخیر افزایش یافته و نیاز بیشتری برای استفاده از خدمات سینمایی به وجود آمده است.