به گزارش هنرآنلاین، فیلم برتر صنایع الکترونیک جشنواره که توسط هیات داوران معرفی می‌شود، جایزه‌ ویژه‌ای را از صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک دریافت خواهد کرد.

علاوه بر این، طی رایزنی‌های انجام شده، بعضی از فیلم‌های منتخب جشنواره چهارم از شبکه مستند سیما پخش خواهند شد. همچنین پس از برگزاری جشنواره در عسلویه و با هماهنگی‌ معاونت‌های فرهنگی واحدهای استانی جهاد دانشگاهی در سراسر کشور، برنامه‌ریزی لازم برای نمایش فیلم‌ها و عکس‌های منتخب در جریان تورهای دانشگاهی انجام می‌شود.

 صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت است که با 20 سال سابقه از قدیمی‌ترین صندوق‌های حمایتی تخصصی است و با ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت و با نرخ ترجیحی 5 تا ١5 درصد و همچنین صدور ضمانت‌نامه‌های معتبر، به حمایت از صنایع الکترونیک شامل صنایع ارتباطی، رایانه‌ای، اتوماسیون، الکترونیک نوری، قطعات الکترونیک، الکترونیک مصرفی و الکترونیک کاربردی اعم از نرم‌افزار و سخت‌افزار می‌پردازد.

چهارمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا)، ۹ و ۱۰ اردیبهشت به دبیری مسعود نجفی در عسلویه برگزار می‌شود. این جشنواره توسط جهاد دانشگاهی واحد هنر و با حمایت شرکت ملی پتروشیمی ایران با همکاری شرکت‌های پتروشیمی فعال در عسلویه، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان سینمایی برگزار می‌شود.

برای اولین‌بار است که عسلویه به عنوان یکی از بزرگترین قطب‌های صنعتی و پتروشیمی خاورمیانه، میزبان برپایی یک رویداد سینمایی می‌شود.

جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی (فردا) با هدف معرفی فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای کشور در بخش‌های مختلف علمی، فناوری، نوآوری و صنعتی برگزار می‌شود. چهارمین دوره این رویداد سینمایی با شعار "روایتی از فناوری و کسب و کار ایرانی" برگزار خواهد شد.