سرویس تجسمی هنر آنلاین: الیس ورشو مدیر گالری "هنربابل" که نمایشگاه تالاب سفید را در این گالری برگزار کرده بود به هنرآنلاین گفت: در تالاب‌های مازندران کشتار بیرحمانه از پرندگان مهاجر به خصوص قو و درنا و....انجام می‌شود. از این رو گالری هنر بابل بر آن شد که  با هدف تقویت جایگاه محیط زیست در عرصه هنر با برپایی نمایشگاهی از اساتید هنر تجسمی ایران و هنرمندان مازندران با موضوع تالاب و پرنده قدمی در این مسیر بردارد

او ادامه داد: این نمایشگاه در مرحله اول در استان مازنداران در گالری هنر بابل به نمایش در آمده که با استقبال بی‌نظیر هنرمندان و عموم مردم مواجه شد و پس از آن این نمایشگاه با همین مضمون و همین هنرمندان به استان گیلان خواهد رفت و در  گالری پویا  رشت به نمایش در می‌آید.

این گالری‌دار گفت: در این نمایشگاه 23 اثرشامل نقاشی، مجسمه و عکس از هنرمندان بومی و مشهور کشور به نمایش در آمد که بخشی از این آثار به واسطه موضوع توسط هنرمندان به طور اخص برای این نمایشگاه خلق شدند.

ورشو گفت: هنرمندانی همچون حسین محجوبی، گیزلا وارگاسینایی، سیمین اکرامی، بهرام دبیری، احمد نصراللهی، علیرضا شیرافکن، الیس ورشو، خلیل سمایی جابلو، زهرا موعودی، محبوبه جلالیان، فرهاد گاوزن، جلال موسوی، محمد سعید نقاشیان، جلال‌الدین مشمولی، بهرنگ پور رستم، محمدرضا رهبر، حسین علی‌شریفی، فرزانه محجوبی، منا تمدنی، مائده ماکان، هانی نجم، سونیا محمودیان، فرزانه فاضلی و حامد مشمولی در این نمایشگاه همراه ما بودند.

لازم به یادآوری است نمایشگاه "تالاب سفید" روز  پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 96 از ساعت 5 تا 9 شب در رشت، سبزه میدان خیابان لاکانی پلاک 196 گالری پویا افتتاح می‌شود و تا روز شنبه 9 اردیبهشت 96 ادامه دارد.