سرویس مد و لباس هنرآنلاین: علی اصغر زیلایی، معاون اجرایی بخش عفاف و حجاب در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم درباره برنامه‌های این دوره از نمایشگاه به خبرنگار هنرآنلاین گفت: مجموعه این برنامه‌ها با تکیه بر موارد محتوایی و اجرایی همچون دوره‌های گذشته تدوین شده است.

زیلایی ادامه داد: برپایی نشست‌های تخصصی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، نمایش آثار برگزیده در حوزه عفاف و حجاب، نمایش آثار برگزیده و مبتکرانه در حوزه لباس نوجوان، راه‌اندازی کارگاه دوخت رایگان چادر رنگی و مشکی، بخش ویژه کودک و نوجوان با تکیه بر آموزه‌های قرآنی، رونمایی از چند طرح ملی در حوزه عفاف و حجاب و غرفه عرضه و فروش از مهمترین برنامه‌های بخش عفاف و حجاب در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است.

معاون اجرایی بخش عفاف و حجاب در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در ادامه به توجه ویژه این بخش به عنوان سال اشاره کرد و افزود: فرهنگسازی در زمینه "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" با تکیه بر استفاده از محصولات ایرانی و تقویت فعالیت‌های به انجام رسیده از اولویت‌های ما در بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن است.

زیلایی با اشاره به استقبال پرشور و همه ساله مخاطبان از این بخش اظهار داشت: خوشبختانه سال گذشته این بخش به عنوان یکی از بخش‌های اصلی نمایشگاه برپا شد و بالغ بر 130 شخصیت حقیقی و حقوقی برای شرکت در این بخش نمایشگاهی ثبت نام کردند.

او در خاتمه به جانمایی بخش عفاف و حجاب در نقطه ای مناسب از شبستان مصلای امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: با توجه به پیش بینی‌های انجام شده مبنی بر استقبال و ازدحام جمعیت در غرفه های عفاف و حجاب و همراهی معاونت قرآن ارشاد با این بخش، امیدواریم که امسال بتوانیم در قیاس با سال‌های گذشته شرایط بهتری را برای بازدیدکنندگان از غرفه‌های عفاف و حجاب فراهم کنیم.

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار " قرآن،اخلاق، زندگی " در ماه مبارک رمضان از ساعت ١٧ تا ٢٤ در محل مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) برپا می‌شود.