سرویس مد ولباس هنرآنلاین: آنجلینا جولی، بازیگر پرآوازه آمریکایی، در گفت‌و‌گویی با ماری کلر، ماهنامه فرانسوی با موضوعیت زنان که به در سطح بین‌المللی چاپ و توزیع می‌شود، از همکاری‌اش با برند معروف اودکلن گارلین حرف زد، و البته کمپین بین‌المللی زیبایی در 10 سال اخیر سخن گفت.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از ماری کلر؛ آنجلینا جولی در پاسخ به سوال این ماهنامه مبنی بر اینکه "چرا تصمیم گرفتید با "گارلین" کار کنید؟" گفت: "گارلین" برند مورد علاقه مادرم است و البته من هم در کودکی خاطرات خوبی با "گارلین" دارم. زیبایی، قدمت و کیفیت عطرهای گارلین و اینکه یکی از قدیمی‌ترین برندهای عطر و اودکلن است، آن هم در کشور فرانسه که من عاشقش هستم، کار را با "گارلین" راحت می‌کند.

او در جواب به سوال بعدی این ماهنامه که از مادر بازیگر او یعنی مارچلین برتراند پرسیده بود، گفت: مادر من به صورت طبیعی زیباست، او هرگز آرایش نمی‌کند و زیور آلات بی زرق و برقی استفاده می‌کند. اما او همیشه چیزی در خودش دارد که او را متفات نشان می‌دهد.

آنجلینا جولی درباره رایحه مورد علاقه‌اش در برند "گارلین"  گفت: من عاشق ترکیب رایحه‌های اسطوقدوس و یاسمن با صندل هستم. عطری قوی و شیرین که هر وقت دلت خواست می‌توانی از آن استفاده کنی.

او در آخر در پاسخ به سوال "ماری کلر" مبنی بر بیناد خیریه مدوکس جولی-پیت  گفت: بنیاد مدوکس جولی-پیت برای کودکان سراسر دنیا آغاز به کار کرد. این پروژه 13 سال پیش از کشور کامبوج شروع شد و بعد به اتیوپی و نامبیا نیز گسترش پیدا کرد. در این پروژه تمرکز بر تحصیل و امر آموزش و پرورش، سلامتی و محیط زیست است. البته این اهداف رفته رفته گسترش پیدا می‌کنند و این بنیاد به دنبال تحقق حقوق کودکان و همین طور زنان است.