سرویس موسیقی هنرآنلاین: اولین آلبوم آنپلاگد ضبط شده در کافه‌های تهران که منتخبی از تور کافه‌گردی گروه "خورشید سیاه" در زمستان سال 95 است، به طور رایگان در اختیار مخاطبان موسیقی قرار داده شد. 

"خورشید سیاه" متشکل از طاهر علیرمضانی (سرپرست و نوازنده گیتار باس)، جهانگیر رها (خواننده و نوازنده گیتار آکوستیک)، آرش اسلامی (نوازنده گیتار الکتریک) و علی فرهمند (نوازنده درامز) اولین و تنها گروه حامی محیط زیست است که آثاری را در حمایت از محیط زیست و نقد خشونت علیه حیوانات منتشر کرده است.

این گروه موسیقی که تم اجتماعی را برای آثارش انتخاب کرده، پیش از این دو آلبوم با نام‌های "خرس سیاه بلوچی" و "اشک سیاه" و همچنین چند تک آهنگ منتشر کرده است. گروه "خورشید سیاه" چند اجرای رسمی داشته و سال گذشته برای نخستین بار در چند کافه تهران نواخت و خواند و تور کافه‌گردی خود را تبدیل به یک آلبوم موسیقی با نام "آنپلاگد" کرد که سومین آلبوم رسمی گروه است. 

آلبوم "آنپلاگد" حاصل 10 شب اجرای گروه "خورشید سیاه" در چند کافه تهران است. آن‌ها در کافه‌های مختلف حضور یافته و در حضور مردم به اجرای موسیقی پرداختند و واکنش‌های مثبتی را از این اتفاق دریافت کردند. به همین منظور اعضای گروه "خورشید سیاه" قصد دارند که این اتفاق را در سال جاری و سال‌های آتی نیز تکرار نمایند. 

همچنین گروه "خورشید سیاه" هم‌اکنون مشغول تولید یک آلبوم جدید است که احتمالاً در اواخر فصل بهار منتشر می‌شود. این آلبوم که یک آلبوم استودیویی است، همچون آثار قبلی گروه تم اجتماعی دارد و به دغده‌های محیط زیستی می‌پردازد. 

تا کنون گروه‌ها و خوانندگان زیادی آثاری را در خصوص محیط زیست و در حمایت از حیوانات منتشر کرده‌اند اما گروه "خورشید سیاه" تنها گروهی است که این محتوا را محوریت فعالیت خود قرار داده و چندین اثر را اختصاصاً در همین فضا منتشر کرده‌ است.