سرویس سینمایی هنرآنلاین: منیژه حکمت پخش کننده فیلم سینمایی "تیک آف" درباره این اثر سینمایی که چند روزی است پیش فروش بلیت‌هایش آغاز شده و قرار است از چهارشنبه هفته آینده به روی پرده سینماها برود، گفت: این فیلم از یک سینمای مدرن در یک بافت درست و عمیق با لایه‌های مختلف و از نسلی که در سینما نداریم ساخته شده است چون همه چیز سینما الان در سطح می‌گذرد.

وی افزود: شعار تبلیغاتی فیلم ما "سال 96 تیک آف کنیم" است و فیلم حمایت مردم از سینمای مستقل را می‌طلبد. چرا که  این فیلم مال جوانان است و می‌شود گفت که اولین فیلمی است که تمام دغدغه‌های آن‌ها را نمایش می‌دهد و هر کسی که فیلم را می‌بیند دیگران را هم همراه خود می‌آورد . "تیک آف" فیلمی فراتر از سینمای ایران است.

 تهیه کننده "شهر موش‌ها" درباره روند اکران این فیلم بیان کرد: این فیلم محصول سال 94 است و  نه تنها  پتانسیل لازم برای فروش را دارد بلکه حرف‌های جدیدی هم برای گفتن دارد و بسیار حرفه‌ای ساخته شده است. اما  در جشنواره فیلم فجر با آن نامهربانی می‌شود و برای اکران عمومی آن نیز دو سال است که دست و پا می‌زنیم. اگر من چنین فیلمی داشتم و چنین رفتاری با  آن می‌شد قطعا  آن را در خیابان به نمایش می‌گذاشتم، چون این فیلم از گروهی‌ آمده که نسل جوان را بهتر می‌شناسد و قومیت‌ها را به خوبی درک می‌کند.

این هنرمند سینما افزود: از مردم می‌خواهم که با شروع اکران این فیلم از فیلم و از سینمای مستقل حمایت کنند. همچنین از مسئولان می‌خواهم که چوب لای چرخ نگذارند و بگذارند این هنر ناب را که دستپخت یک مجموعه کاربلد است، به نمایش بگذاریم تا مردم هم از آن لذت ببرند.

حکمت همچنین در ادامه درباره اخباری که مبنی بر تولید فیلم"جاده قدیم" در روزهای اخیر به گوش می‌رسید، گفت: فعلا هیچ برنامه‌ای برای تولید و ساخت این فیلم ندارم و تنها تمرکزم روی اکران فیلم" تیک آف" است. ما برای این فیلم اکران‌های مردمی گوناگونی را در تهران و شهرستان‌ها در نظر گرفتیم و در کنار گروه خواهم بود.

"تیک آف" به کارگردانی احسان عبدی‌پور از پنج شنبه 6 اردیبهشت ماه  در 27 سالن سینمایی اکران خود را آغاز می‌کند.این فیلم درباره فائز، مسیح، آتنا و حمزه است که روزهای کسالت‌بار و خمودهٔ حوالی سی سالگی‌شان را پشت سر می‌گذارند. ورود شیرزاد که پنج سال است زندگی‌اش را روی دریا و درون کشتی می‌گذراند، همراه با یک کشتی فرانسوی، اتفاقی و ناخواسته، ریتم زندگی‌شان را عوض می‌کند.

در این فیلم مصطفی زمانی،  پگاه آهنگرانی، رضا یزدانی، سوگل قلاتیان و حمزه مقدم به ایفای نقش پرداخته‌اند.