سرویس سینمایی هنرآنلاین: صبح امروز مجید زین‌العابدین مدیر شبکه تهران و غلامرضا الماسی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران با حضور در یکی از لوکیشن‌های سریال "لژیونر" به کارگردانی مسعود آب‌پرور و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی در جریان روند تولید این سریال قرار گرفتند.

مهدی فرجی، تهیه‌کننده سریال درباره روند تولید این سریال به خبرنگاران گفت:داستان این سریال تلخ نیست و در تمام لحظات این سریال شیرینی خاصی دیده می شود. قصه درباره جوانان است و دغدغه جوانان و مشکلات آنها  دراین سریال در نظر گرفته شده است و از آنجایی که یکی از موضوعات خیلی مورد توجه مردم و بخصوص جوانان ورزش است، سعی کردیم به حاشیه‌های این امر نیز بپردازیم.

وی ادامه داد: موضوع اصلی سریال ورزش نیست و در حاشیه است. قهرمان قصه ما کسی است که در آزمایشات دوپینگ فعالیت دارد و به این بهانه به برخی از موضوعات ورزشی و آُسیب‌های آن می‌پردازیم.

پشت صحنه مجموعه تلویزیونی افسر نمونه

فرجی درباره حضور ورزشکاران در این سریال عنوان کرد: اشپیتیم آرفی یکی از کاراکترهای اصلی ماست و دور از دوربین نیست و آشنایی نسبت به این موضوع دارد و برای نقشی که در قصه ما نوشته شده بود یکی از بهترین اتفاقات صورت گرفته است. باقی بازیکنان ورزشی نیز نقش جدی ندارند.

او با بیان اینکه سریال " لژیونر"به برخی از دغدغه‌های جامعه همچون اشتغال و ازدواج می‌پردازد، درباره زمان پخش این سریال افزود: زمان پخش به شبکه بستگی دارد که هنوز به ما ابلاغ نشده است. هر زمان که شبکه برای پخش اعلام کند ما تلاش می کنیم که سریال را آماده کنیم.

تهیه‌کننده سریال " لژیونر"درباره تغییر نام این سریال اظهار کرد: از ابتدا نیز قرار بود نام سریال "لژیونر" باشد، اما به دلیل این که این نام فارسی نبود، عنوان سریال به " افسرنمونه " تغییر پیدا کرد ولی  در نهایت به همان نام ابتدایی خود بازگشت.

فرجی همچنین درباره بستر ورزشی این مجموعه تلویزیونی گفت: ورزش امری پسندیده است که بسیار مورد توجه مردم و رسانه است، اما آسیب‌ها و حواشی هم دارد که رسانه وظیفه دارد به آنها بپردازد. در این سریال "لژیونر" نیز تلاش شده تا به حواشی که در ورزش وجود دارد پرداخته شود.

این تهیه کننده درباره تغییرات مدیریتی و همچنین اتفاقاتی که در طی این مدت رخ داده و تاثیر آن در حوزه کاری خودشان عنوان کرد: به نظرم شرایط بسیار خوبی برای تولید سریال فراهم شده و تهیه کنندگانی که در حال تولید سریال هستند مشکل خاصی ندارند و عموما موضوعات مالی آنها حل شده و نظم بسیار خوبی در این خصوص در حال  حاضر وجود دارد.

او درباره بازیگرانی که قرار است به مجموعه تلویزیونی "لژیونر" اضافه شوند، بیان کرد: قرار است بازیگرانی به این مجموعه بپیوندند که هنوز قطعی مشخص نشده‌ است.

پشت صحنه مجموعه تلویزیونی افسر نمونه

سریال "لژیونر" را پیمان عباسی نوشته و محمدرضا شریفی‌نیا، حسن پورشیرازی، زهیر یاری، هلیا امامی، ساغر عزیزی، اتابک نادری، پیام احمدی‌نیا، آذین رئوف، حامد آهنگی و … بازیگران اصلی این سریال هستند.

این مجموعه تلویزیونی در لوکیشن‌های استادیوم تختی، فرودگاه امام و خانه ای در شهرک راه آهن، سرای محله و... تولید خواهد شد که قرار است از شبکه پنج سیما روی آنتن برود.

در خلاصه داستان سریال "لژیونر" آمده: بهمن و توفیق دو دوست قدیمی هستند که از برادر به هم نزدیک تر به نظر می رسند، آنها ناف دختر و پسرشان را به نام هم بریده اند. اما بچه های آنها که امروز به سن ازدواج رسیده اند، راضی به این امر نیستند، این باعث می شود تمام این دوستی ۳۰ ساله کم کم تحت الشعاع قرار بگیرد و…