به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی سامانه کنسرت آنلاین، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی گروه موسیقی "آرون" به سرپرستی حجت دهباشی روز 22 فروردین‌ماه ساعت 21 در تالار اندیشه حوزه هنری برای اجرای قطعات آلبوم "حتی به روزگاران" به روی صحنه می‌رود.

این اجرا به صورت مستقیم و زنده از طریق سامانه کنسرت آنلاین "حام" پخش خواهد شد که تماشای این اجرا به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) برای مخاطبان رایگان خواهد بود.

هم‌زمان با اجرای صحنه‌ای گروه "آرون" آلبوم این گروه نیز به نام "حتی به روزگاران" که از تازه‌های تولید مرکز موسیقی حوزه هنری است، رونمایی می‌شود. گروه "آرون" قطعاتی از آلبوم "حتی به روزگاران" را برای اولین بار در این برنامه اجرا خواهد کرد.

آلبوم موسیقی "حتی به روزگاران" با تنظیم و آهنگ‌سازی سلمان هاشمی و با صدای حجت دهباشی شامل 8  قطعه موسیقی با شعرهایی از مولوی، دکتر محمدرضا شفیعی کدکنی، فریدون مشیری و محمد قهرمان است. این آلبوم پاسداشت شعر و موسیقی استان خراسان است.

نوازنده‌های این گروه عبارت‌اند از: علی مداح (کمانچه و ویلن)، سلمان هاشمی( پیانو)، امیررضا کاردار تهران (دف و کاخن)، آرمان پارسیان (گیتار)، رامین میلانی (سنتور)، امید ناگهانی (تنبک)، نفیسه سادات امین طباطبایی (فلوت و نی)  به خوانندگی و سرپرستی گروه حجت دهباشی که در این کنسرت قطعاتی از آلبوم "حتی به روزگاران" را اجرا می‌کنند.

اجرای صحنه‌ای گروه موسیقی "آرون"‌ روز 22 فروردین ماه ساعت 21 به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در تالار اندیشه حوزه هنری  برگزار می‌شود و به صورت زنده از طریق سامانه کنسرت‌ آنلاین به آدرس www.e-haam.ir پخش خواهد شد.

انتهای پیام