به گزارش هنرآنلاین به نقل از ایسنا، این هنرمند خوزستانی در سال 1330 در مسجدسلیمان متولد شد. وی فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران بود و بازی در سینما را از سال ۱۳۶۶ با فیلم "هراس" به کارگردانی شهریار بحرانی آغاز کرد. 

فیلم‎های سینمایی "هراس"، "بر بال فرشتگان"، "حمله به اچ ۳"، "عبور از خط سرخ"  و "خلبان" و همچنین سریال‌ تلویزیونی "ترکش‎های صلح" از جمله آثاری هستند که فرامرز مهرجو در آن‎ها ایفای نقش کرده بود.

مهرجو چند روز قبل و در حالی که به عنوان برنامه‎ریز و دستیار کارگردان در سریال تلویزیونی "زیباشهر" در حال فعالیت بود، حین کار  دچار سکته قلبی شد و پس از چند روز در ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ در بیمارستان نفت اهواز درگذشت.

درپی درگذشت فرامرز مهرجو، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان نیز با صدور پیامی فقدان این بازیگر سینمای استان و کشور را تسلیت گفت. متن پیام محمد جوروند به شرح زیر است:

"انا لله و انا الیه راجعون"

ضایعه‌ درگذشت زنده‌یاد فرامرز مهرجو بازیگر توانای عرصه‌ی سینما، تئاتر و تلویزیون و فرزند خوزستان موجب تالم و تاثر فراوان شد.

این‌جانب، درگذشت این هنرمند شایسته کشورمان را به جامعه‌ سینما و خانواده‌ی گرامی زنده یاد فرامرز مهرجو تسلیت گفته و از پرودگار مهربان، آرامشی ابدی را برای روح آن عزیز از دست رفته آرزومندم.