سرویس سینمایی هنرآنلاین: امیرمحمد زند بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که در سال 95 با سریال "ماه و پلنگ" مهمان خانه‌ها بود، این روزها خود را آماده می‌کند تا در اثری جدید حضور یابد.

او در گفت وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فعالیت‌های جدید خود گفت: کار جدیدی را آغاز کردم به تهیه کنندگی آرمان زرین کوب و کارگردانی عبد عبدی نسب که فعلا نمی‌خواهند درباره آن خبری منتشر شود و من هم نمی‌توانم توضیحی درباره این کار بدهم.

وی ادامه داد: فیلم "دو ماه شمسی" را آماده دارم به تهیه کنندگی سید جلال دهقانی‌اشکذری و کارگردانی سعید زارعیان که برای گروه هنر و تجربه تولید شده است. این فیلم سرگذشت شهیدان کاظم دیاله و حاج عباس احمدی  دو نفر از انقلابیون روستای شمسی رستاق اشکذر است که در دوران انقلاب اسلامی به شهادت رسیده‌اند .

بازیگر "اتوبوس شب" افزود: مدت‌هاست فیلم سینمایی "حیرانی" به کارگردانی علی عظیم زاده و تهیه کنندگی سحر ریحانی را با مضون الطاف امام رضا (ع) آماده اکران دارم، اما هنوز زمان نمایش آن مشخص نشده است. در این فیلم با خانم ضیغمی و آقای حیایی همبازی بودم.

زند در ادامه به اوضاع تولید آثار سینمایی و تلویزیونی اشاره کرده و بیان کرد: یکی دو سال است که موقعیت کاری برای هیچ کسی خوب نیست و کارهای تولیدی نیز کم شده است. به لحاظ کیفی نیز آثار خیلی خوبی تولید نمی‌شوند و در هر کاری هم نمی‌شود حضور یافت، اما به نسبت سال‌های 93 و 94، سال 95 اوضاع کمی بهتر شد و امیدوارم که روند صعودی در پیش داشته باشد.

وی درباره عملکرد و برنامه‌های خود برای سال 96 اظهار کرد: با توجه به این که سال 95 بسیاری از بزرگان و همکارانمان را از دست دادیم، اگر زنده باشیم منتظر می‌مانم تا ببینم چه اتفاقی رخ می‌دهد. معمولا یکی دوماه اول سال کارها تعطیل است، ولی صحبت‌ها و پیشنهادهایی شده است که در حال مطالعه و مذاکره هستم؛  تا خدا چه بخواهد.

زند در خاتمه مخاطبان را مهمان یک آرزو کرد و گفت:  آرزوی کلیشه‌ای اما درستی است که همیشه وجود دارد و آن هم آرزوی سلامتی است برای همه، آرزوی صلح جهانی و داشتن جهانی بدون جنگ است و امیدوارم که به لحاظ اقتصادی هم وضعیت بهتر شود.