سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: رمان "گل یا پوچ" نوشته شهره طباطبایی در نشر چلچله منتشر شد.

شهره طباطبایی متولد تیر ماه 1356 در شیراز و تحصیل کرده کارشناسی روانشناسی است. او از دوران نوجوانی به سرودن شعر و داستان نویسی علاقه مند بوده است.

 شهره طباطبایی می‌گوید: "گاهی شعری می سرودم و گاهی داستانی کوتاه می نوشتم اما کار جدی داستان نویسی را از سال نود و چهار آغاز کردم که در همان سال کتاب "این زن آن مرد"، مجموعه ای از شش داستان کوتاه  توسط نشر آرنا به چاپ رسید."

گل یا پوچ

طباطبایی به هنرآنلاین گفت:  گل یا پوچ دومین کتاب چاپ شده و اولین رمانم است که در سال نود و پنج توسط نشر چلچله منتشر شده. این رمان داستانی رئالیستی است با سمت و سوی ادبیات مدنی که در قالبی عاشقانه و در فضایی روستایی ماجرای تردیدها و دو دلی‌ها را بازگو می کند.

گل یا پوچ رمان

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: "به همین زودی یک ماه شد و به همین دیری گذشت و به همین سادگی دلتنگی‌ها آغاز می‌شوند.بهانه‌ای پیدا کرده بود تا بگریزد از همه و بیشتر از هرچه هست از خودش.

انگشت اتهام مردم ده به سوی او نشانه رفته بود و او را مقصر می‌دانستند. لازم نبود کسی این را توی صورتش تف کند همین‌قدر که نگاه ستم کشیده مادر پاهای خسته پدر حرف‌های در گوشی اهالی و دلسوزی‌های بیرحمانه دوستانش را حس می‌کرد برایش کافی بود که بفهمد همه او را متهم ردیف اول می‌دانند و دریغ از اینکه کسی درک کند وضع او از همه بدتر است.

هر چند چرا وقتی همه فکر می کردند او مقصر است خودش هم آنجا نایستد و پشت سر خودش پچ پچ نکند.اصلا شاید راست باشد،جبر زمان تقدیر اختیار و او مقصر بودند..."

کتاب "گل یا پوچ" در 216 صفحه و با قیمت بیست هزار تومان منتشر شده است.