سرویس مد و لباس هنرآنلاین: هفته مد پاریس، یکی از چهار رویداد مهم مد در دنیاست که سالانه دوبار در شهر پاریس فرانسه برگزار می‌شود.

هفته مد پاریس، در دو مقطع بهاره، تابستانه و پاییزه، زمستانه به معرفی جدیدترین مدها می‌پردازد و جالب آنکه طراحی‌های برتر مجموعه اسلامی و حجاب انیسه حسیبوان طراح مد اندونزیایی به تازگی در هفته مد پاریس 2017 به نمایش درآمد.

هفته مد پاریس در کنار هفته مد لندن، هفته مد میلان و هفته مد نیویورک یکی از چهار رخداد مهم در دنیای مد مطرح است. این چهار رویداد در امتداد هم و ابتدا در نیویورک، سپس در لندن، سوم در میلان و در آخر به پاریس می‌رسد و هر سال مطرح‌ترین طراحان، برندها و فعالان حوزه پوشاک و مد در آن حضور دارند. به غیر از این چهار رویداد، بسیاری از کشورهای دنیا نیز هفته‌های مد بزرگ و کوچکی ترتیب داده‌اند، اما هم‌چنان این چهار هفته مد، به عنوان بزرگ‌ترین رخدادهای دنیای مد و فشن به حساب می‌آیند.

 انیسه حسیبوان طراح مد و لباس اهل اندونزی بهار امسال و در هفته مد نیویورک نیز تمامی مدل‌های عرضه شده را از لباس‌های اسلامی و همراه با روسری انتخاب کرد تا برای نخستین بار و در رکوردی تاریخی، یک نمایش مد و لباس کاملا اسلامی در نیویورک برپا شود.

در این نمایش، 48 مدل لباس و پوشش اسلامی عرضه شد که همگی از مدل ها و لباس های اندونزیایی الهام گرفته بودند.

فیلمی از طراحی‌های برتر مجموعه اسلامی و حجاب انیسه حسیبوان طراح مد اندونزی در هفته مد پاریس 2017 را در ادامه ببینید: