به گزارش هنرآنلاین، آلبوم "ساری گلین" دوازده قطعه به نام های "سنه ده گالماز"، "داغلارین باشی"، "ساری گلین"، "گیله نار"، "آلاگئوز"، "داغلارداچیچک"، "گیردیم یارین باغچاسینا"، "آلمانی آتتیم خارالا"، "کوچه لر سوسپمیشم"، "لاله لر"، "عسکرین ماهنی سی" و "ریحان" دارد و اجرایی است از ماندگارترین آثار موسیقی مردمی آذربایجان و نیز آهنگسازان بزرگی چون "ازییر حاجی بیک اف"، "توفیق قلی اف"، "فیکرت امیر اف" و "رئوف حاجی اف" با زیر نویس فارسی. در این آلبوم بهزاد میرلو را شهریار صدیق با نوازندگی تار و تنظیم قطعات، افشین علوی با کمانچه، بهروز برزگر با پیانو، رضا نباهت با ناقاره و محمد سبک دستی با گارمون همراهی نموده اند که این اثر از طریق ریتمو قابل خریداری است.

شایان ذکر است که بهزاد میرلو با سالها تجربه در اجرای صحنه ای موسیقی سنتی ایران و آذربایجان در عرصه های داخلی و بین المللی در حالی اولین آلبومش در زمینه خوانندگی را روانه بازار نشر می کند که پیش ازاین، آلبوم "بیاد پیر چنگی" را که مشتمل بر آثاری از زنده یاد استاد "علی اصغر بهاری" با ساز کمانچه است، در پاییز گذشته روانه بازار نموده بود.

آلبوم تصویری "ساری گلین" به خوانندگی "بهزاد میرلو" به صورت نسخه اصلی از طریق مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور و سایت ریتمو به آدرس اینترنتی "ritmo.ir" فابل خریداری است.