به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی این نمایش؛ "موش تا موش" عنوان نمایشی عروسکی و موزیکال برای کودک و نوجوانان است که به نویسندگی و کارگردانی رامین کهن از 7 فروردین‌ماه در تالار هنر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش روایت‌گر داستان کوچه پس‌کوچه‌های شهری است که هر شب آواز غمگین و سوزناک‌ آقا موشه که عاشق و دلداده خاله موشه است در آن شنیده می‌شود. خاله موشه بی‌خبر از این‌که این آواز غمناک در هجر او خوانده می‌شود، هرشب ستاره‌ها را می‌شمرد و به زیبایی ماه خیره می‌شود.

دراین نمایش موزیکال کودک و نوجوان که به شیوه عروسکی و به مدت 55 دقیقه اجرا می‌شود، مرضیه برومند و هنگامه مفید به عنوان صداپیشه افتخاری همکاری دارند. الکا هدایت، امیررضا میرآقا، محمدرضا مالکی و رامین کهن دیگر صداپیشگان این نمایش هستند و سعید ابک، پرستو آریاکیا، الهام ایروانی، علی باروتی، فاطمه پورهاشمی، هانی حسینی، حمیدرضا گودرزی، متین گودرزی و مرضیه نادری عروسک‌گردانان نمایش "موش تا موش" هستند.

سایر عوامل این نمایش عبارت‌اند از: گروه کارگردانی: هانی حسینی و معصومه آرواز؛ طراحی و ساخت عروسک: مهدی قومورلو، محمد صاحبی، مهنوش نراقی و منیر مولوی‌زاده؛ طراح صحنه: رامین کهن؛ طراح نور: علی اشرف سمایی؛ مدیر صحنه: حمیدرضا گودرزی؛ طراح پوستر و بروشور: پرناز کریمی؛ عکاس: محمد عبدی و مدیر روابط عمومی و تبلیغات: روشنک کریمی.

نمایش "موش تا موش" فروردین و اردیبهشت 96 هر روز به جز شنبه‌ها ساعت 20 در تالار هنر به روی صحنه می‌رود.