به گزارش هنرآنلاین، مجموعه تلویزیونی "خانه ما" به کارگردانی سامان مقدم و تهیه کنندگی حمید رحیمی نادی که قرار است از اولین روز سال ٩٦ به صورت روتین روی آنتن شبکه سوم سیما رود همچنان در مرحله تصویربرداری قرار دارد و تاکنون ٥٠ درصد از آن مقابل دوربین رفته است.

خبر جدید این پروژه حضور اشپیتیم آرفی در گروه بازیگران این مجموعه است. بازیکن آلبانیایی و سابق تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی چندی پیش به گروه بازیگران "خانه ما" پیوست و بازی‌اش به تازگی در این پروژه آغاز شده است.

آرفی در این سریال در نقش یک دروازه بان به ایفای نقش پرداخته است که طی اتفاقی پایش به خانه شخصیت‌های اصلی باز می‌شود.

در حال حاضر همزمان با تصویربرداری مراحل فنی این مجموعه نیز در حال انجام است تا سریال جدید سامان مقدم برای پخش به موقع از تلویزیون آماده نمایش باشد.

اسامی بازیگران "خانه ما" که تاکنون همگی آنان مقابل دوربین رفته‌اند به ترتیب حروف الفبا عبارتند از: فرهاد آئیش، ویشکا آسایش، یاسمینا باهر، رؤیا تیموریان، پژمان جمشیدی، گوهر خیراندیش، حسن زارعی، علی شادمان، مجید شهریاری، آزاده صمدی، مهسا طهماسبی، جواد عسگری، شمسی فضل اللهی، رضا ناجی، مهوش وقاری.

این مجموعه باز هم چند بازیگر دیگر خواهد داشت که بزودی و در فواصل تصویربرداری به پروژه می‌پیوندند.

نام "خانه ما" در روزهای آتی به طور قطع تغییر خواهد و مجموعه با نامی جدید روی آنتن خواهد رفت.

این مجموعه ٦٠ قسمتی مضمونی کمدی دارد و داستان پنج خانواده را روایت می‌کند که به دلایلی مجبور می‌شوند سه ماه در یک خانه با یکدیگر زندگی کنند. این پنج خانواده پیش از این هیچ آشنایی با یکدیگر نداشته‌اند و در یک روز بنا به اتفاقی مجبور می‌شوند که با هم زندگی کنند...