به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، اکبر امیدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایلام، اظهار کرد: این نمایشگاه دوشنبه ١٦ اسفند سال جاری در محل مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی ایلام دایر می‌شود.

 وی، بابیان اینکه این نمایشگاه با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان افتتاح می‌شود، یادآور شد: علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ٩ تا ١٢ و ١٥ تا ١٨ به مدت ٥ روز به مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی ایلام مراجعه کنند.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایلام گفت: در این نمایشگاه آثاری از هنرمندان ایلامی شامل آمنه پور خلیل، بهار الیاسی، شمس‌الدین مرادی، عاطفه صدر، حدیث افسرده، سعید ناطقی، حمید حدیدی، نوشین عسگری، لیلا رشنوادی، شیوا محمدی، مالک محمد زاده، نرگس گلنظری، زهره الفتی، زینب خلیس، طیبه ظاهری، مهدی صندوق آبادی و حسن بسامی به نمایش گذاشته خواهد شد.

 امیدی با بیان اینکه در این نمایشگاه ٢٠ اثر از هنرمندان ایلامی با موضوع بهار و نوروز در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت، افزود: نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی استان به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایلام و انجمن هنرهای تجسمی این شهرستان دایر خواهد شد.

 وی، از عموم شهروندان ایلامی و علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی برای بازدید از این نمایشگاه دعوت کرد و گفت: کارگاه تخصصی نقاشی با آبرنگ نیز زیر نظر استاد لیلی رشنوادی به مدت دو روز در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند در این کارگاه شرکت کنند.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایلام، خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شده که نمایشگاهی از آثار هنرهای تجسمی هنرمندان ایلامی به‌صورت دوره‌ای در سطح ادارات و نهادهای اجرایی شهرستان ایلام  دایر شود.