به گزارش هنرآنلاین، روح‌الله دلخانی که پیش از پساسنت نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی مختلفی را در ایران و خارج از ایران در کارنامه هنری خود دارد، در این نمایشگاه مجموعه‌ای بدیع و دیدنی از 10 اثر با تکنیک ترکیب مواد (رنگ روغن و اکرلیک) بر روی بوم‌هایی با ابعاد بزرگ به نمایش می‌گذارد. دلخانی ایده اصلی این نمایشگاه را " فرار از سنت‌های کپی‌کارانه و بازنمایی نقش مفهوم و درک محتوا در تکنیک به صورت روان و ساده" می‌داند. در استیتمنت این نمایشگاه آمده است:

"براین باورم در زمانه‌ای زندگی می‌کنم که چونان صخره‌ای برهوت شده در آن چیزی نمی‌روید و هم اکنون هرلحظه , همه چیز در حال خُرد شدن، بریده شدن و زخمی شدن است. گویی در هیچ اثر هنری، زندگی وجود ندارد .

عدمِ شناختِ حقیقیِ ریشه‌ها و پشت پازدن به آن‌ها ما را در موقعیتی قرار داده است که هم اکنون شاهد آن هستیم. هرگاه سنت را درک نکنیم قطعاً به این زخمی شدن و بریده شدن خواهیم رسید .

احساس من براین است که نادیده گرفتن سنت و خوشبو کردنِ دهان با "ایسم"های جدید و به رگبار بستنِ ذاتی‌ترین و بی ‌واسطه‌ترین ارتباطِ آدمی با هنر، ما را در موقعیتی خشک و شکننده، بی هیچ رویش، حرکت و تکاملی قرارداده است که هیچ چیزی را در خود قبول نمی‌کند.

از جهتی هنر امروز آنچنان مکانیزه و مکانیکی شده که صنعت چاپ به راحتی جایگزین بدوی‌ترین احساسِ آدمی با مدیوم نقاشی شده است.

گویی تکنیک این آثار، محتوا را نادیده گرفته است ."

روح‌الله دلخانی متولد دیماه 1359 است که سابقه تدریس در دانشگاه‌هایی چون دانشگاه آزاد، دانشگاه شریعتی و دانشگاه الزهرا را دارد. او همچنین ورک‌شاپ‌های متعددی در ایران، امارات متحده عربی و آفریقای جنوبی برگزار کرده است. علاوه بر نمایشگاه‌های متعدد گروهی او که با شماری از اساتید حوزه نقاشی‌‍‌خط و خوشنویسی برگزار گردیده است، از او نمایشگاه‌های فردی مختلفی را نیز در ایران و خارج از ایران برگزار شده است. نمایشگاه "پساسنت" روز جمعه 29 بهمن در گالری هپتا گشایش می‌یابد و تا چهارشنبه 11 اسفند هر روز از ساعت 16 تا 20 پذیرای بازدیدکنندگان است. گالری هپتا در خیابان کریمخان زند، خیابان ایرانشهر، ضلع غربی پارک هنرمندان، بعد از خیابان شاداب بن‌بست نیکو‌شهر، شماره 3، طبقه همکف واقع شده است.