به گزارش هنرآنلاین، در این نمایشگاه که از روز جمعه ۲۹ بهمن گشایش می‌یابد ۳۰ اثر نقاشی با عنوان "آشکارگی جوهر تن" به تماشا گذاشته خواهد شد.

نقاشی‌های این هنرمند پیشکسوت و با سابقه همچون گذشته وام دار مینیاتور ایرانی است. آنچنانکه روزگاری مینیاتور، این هنر اصیل و با شکوه را امانت دار بوده است و به عنوان مرجع در آثارش منعکس می‌نموده و اکنون این پاسداری را به شکلی شایسته  مراعات می‌کند.

" زن " به عنوان بخش تکراری و ناگسسنتنی در آثار مولاییان  به عنوان یک جنسیت مطرح نمی‌باشد. بلکه آن را نشانه  ای می‌یابد تا دفتر تاریخ را ورق بزند و از این رهگذر، بستری جامعه شناسانه، روانشناختی و فلسفی را عرضه کند. که به همین سبب است که  زن را در فضایی فرا واقعی و در حصار رنگ‌ها و پس زمینه‌ها می‌نمایاند.

رحیم مولاییان متولد ۱۳۳۹ در شهرستان بابل است. او لیسانس نقاشی را از دانشگاه هنر تهران اخذ نموده و دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی است.

مولاییان تاکنون بیش از ۱۰۰ نمایشگاه گروهی و انفرادی برپا داشته و ۴ حراج بین المللی را به ترتیب در نیویورک، ایران، سوئیس و چین در کارنامه دارد.

این نمایشگاه  از جمعه ۲۹ بهمن تا ۱۱ اسفند ماه در نگارخانه‌ی سیحون واقع در خیابان وزرا، کوچه  چهارم، شماره ۱۱ برقرار است.

علاقه مندان می‌توانند از ساعت ۱۱ صبح تا ۷ عصر هروزه به جز دوشنبه‌ها از آثار این نمایشگاه دیدن کنند.