سرویس موسیقی هنرآنلاین: محمدرضا فروتن بازیگر سینما از مدت ها مشغول کار روی آلبوم "میفهممت" بود.

این آلبوم شامل هفت قطعه به نام‌های "کاش ندیده بودمت اما"، "تو که نیستی"، "روزای مرگ عشق..."، "همین خوبه"، "من از تو برنمی‌گردم"، "به چی شک می‌کنی" و "می‌فهممت" و ترانه‌هایی از افشین یداللهی است.

آهنگسازی قطعات این آلبوم توسط بابک زرین انجام شده و امیرمیلاد نیکزاد، رضا تاجبخش و سیروان خسروی تنظیم‌کنندگان آثار هستند.

کاور

حمیدرضا آداب هم میکس و مسترینگ قطعات را انجام داده است.

فروتن در این آلبوم خطاب به مخاطبان نوشته است: "به نام فهم مطلق که اوست. افسانه شخصی می‌فهممت در خاطرات نادیده و روزگار دیده ام، بوده است و در من هیاهویی خاموش و منزوی را سال های سال رهبری می‌کرده است. خواندن، شبیه که نه، نیاز مبرمی بود در من که رهایی را برای روحم بر بومی خجل، نقش می‌زد و من نیز به تنهایی تماشایش می‌کردم. خواندن را چنان موهبتی از عالم بالا می‌دانم که تا دمی از پس بازدمی در من می‌دمد شاکر درگاهش خواهم بود. اکنون که تقدیر چنان تاس های خویش را بر نرد روزگار نشاند که افسانه شخصی‌ام را با شما در میان بگذارم باید بگویم چگونه آن هیاهوی منزوی شمایلی جمعی به خود گرفت و عمومی گشت. سببش دوست گرامیم افشین یداللهی است که تحقق آرزوهای دیگران به اندازه آرزوهای خودش برایش مهم بود، حتی بیشتر. اکنون که اثر پیشکش شده است به محضرتان از درگاه فهم مطلق که همانا اوست خواستارم که به صلح خویش با خویشتن بیفزاید و احسن الحالی گردد برای احوالات‌تان هرچند کوتاه."

این آلبوم  با همت موسسه فرهنگی هنری "آوای سوته دلان" تهیه و از سوی شرکت "هنر اول" در بازار پخش شده است.