به گزارش هنرآنلاین، امیر بحیرایی اظهار کرد: مسابقه فیلم‌نامه نویسی با عنوان "قلم سبز" با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون‌ بسیج هنرمندان و انجمن سینمای جوانان نهاوند در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه با هدف تولید سناریوهای جدید برای حوزه فیلم‌سازی شهرستان انجام می‌گیرد، گفت: شناخت ظرفیت‌های موجود و حمایت از آثار محتوایی و با ارزش همچنین تقویت بنیه علمی فعالان در این عرصه و تشویق هنرمندان برای تولیدات هنری از دیگر اهداف مورد نظر در برگزاری این مسابقه است.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند با اشاره به آزاد بودن موضوعات فیلم نامه‌های ارائه شده، افزود: این مسابقه در سطح شهرستان نهاوند و شهرهای فیروزان، زرین‌دشت و گیلان برگزار می‌شود.

بحیرایی خاطرنشان‌ کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه باید آثار خود را در قالب برگ A٤ و حداکثر ٥ فیلم‌نامه تا پایان بهمن ماه سال جاری به دفتر کانون بسیج هنرمندان نهاوند واقع در بلوار شهید بهشتی، خیابان دانش، مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) و یا دفتر انجمن سینمای جوانان نهاوند واقع در بلوار شهید حیدری تحویل دهند.

وی با تاکید بر اینکه در اردیبهشت ماه سال آینده نمایشگاهی از آثار منتخب این مسابقه در محل مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره) این شهرستان برپا می‌شود، گفت: پس از دریافت و داوری آثار به پنج اثر برگزیده هدایایی اهدا و مجوز ساخت به آثار برگزیده نیز داده می‌شود.  

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان نهاوند تصریح کرد: شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد بوده و کانون بسیج هنرمندان نهاوند به بهترین فیلمنامه از نظر ساختار و محتوا کمک هزینه ساخت اهدا هم خواهد کرد.