سرویس تئاتر هنرآنلاین: حسن معجونی بازیگر و کارگردان تئاتر و سرپرست گروه تئاتر "لیو" سالهاست که به فراخور شرایط و امکان‌های اجرایی، بر روی متون چخوف کار می‌کند. معجونی که تا به حال آثاری همچون "دایی وانیا"، "مرغ دریایی" و چند تک پرده‌ای کوتاه از چخوف را به صحنه برده است، درباره وضعیت اجرای نمایش "سه خواهر" یکی دیگر آثار چخوف به هنرآنلاین گفت: تمرین‌های نمایش ادامه دارد و قرار است نمایش "سه خواهر" را از اول اردیبهشت سال ۹۶ در تماشاخانه پالیز به صحنه ببریم.

معجونی همواره در اجراهای خود تلاش کرده که رویکردی چند بعدی و حتی پست مدرنیستی به اجرای چخوف داشته باشد. اجراهای معجونی از متون چخوف با ریتمی تند و بازی‌هایی باورپذیر و ایجاد موقعیت‌های کمیکی که گاه به وضعیت‌های تئاتر پوچی نزدیک می‌شوند ابعاد تازه‌تری از متون چخوف را اجرایی می‌کنند. معجونی تلاش می‌کند ضمن اجرای عامه‌پسند آثار چخوف آن را در پیوند با شیوه‌های تازه و تجربی تئاتر مورد بازنگری قرار دهد. خود معجونی به طور مختصر درباب شیوه اجرایی "سه خواهر" تأکید کرد: این نمایش هم در راستای تجربیات قبلی ما است. متن را به عنوان اساس اصلی کار با تغییرات کمی حفظ و در تعداد شخصیت‌های نمایش نیز تغییراتی ایجاد کردیم.

نمایش "سه خواهر" با حضور حسن معجونی، مهدی بجستانی، پوریا رحیمی سام، به آفرید غفاریان، آوا شریفی، فریبا جدیکار، حسین حسینیان، فراز سرابی، حسین امیدی، آناهیتا درگاهی، فرزانه میدانی، میلاد شجره و سیاوش نائینی به صحنه می رود.

حسن معجونی پیش از این و در سال ۸۹، نمایش "سه خواهر" را در تماشاخانه ایرانشهر اجرا کرده بود.

این بازیگر و کارگردان شناخته شده تئاتر این روزها در نمایش "لیرشاه" به کارگردانی محمد عاقبتی، در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به ایفای نقش می‌پردازد.