به گزارش هنرآنلاین، مدرس این کارگاه محمود مکتبی است؛ همچنین  باربورا گدمینایته (Barbora Gediminaite) هنرمند لیتوانیایی و فرزانه سلیمانی او را در این کارگاه همراهی خواهند کرد.

هدف اصلی این کارگاه آموزش روند ایده‌پردازی تا اجرای یک اثر هنری است و هر یک از هنرجویان بنا به شخصیت، فکر و پیشینه کاری آموزشی جداگانه خواهند داشت تا علاوه بر جستجو برای یافتن زبان و بیان هنری خویش با نحوه اجرا و ارائه آثار هنری در دوره معاصر آشنا شوند. بدیهی است که در این کارگاه، به گفتگو و بررسی تحولات و رویدادهای هنری معاصر در ایران و جهان و موضوعاتی همچون معاصر بودن در هنر، نقش گذشته و هویت فرهنگی و هنری در هنر معاصر، فرایند مدرنیزاسیون در ایران و الگوهای هنری، هنر از آئین تا ایده، دغدغه‌های جهانی و رویکردهای بومی در هنر معاصر، هنر پس از جنگ و... پرداخته خواهد شد تا هنرجویان با فلسفه تغییر و نو شدن و بسترهای شکل‌گیری هنر مدرن و پس از آن آشنا شوند. در راستای مطالب فوق، همراه با نمایش آثار به بحث و تحلیل هنرمندان منتخب پرداخته خواهد شد.

همچنین در پایان این کارگاه نمایشگاهی از آثار هنرجویان در یکی از گالری‌های خصوصی تهران برگزار می‌شود. شرکت در این کارگاه برای عموم هنرمندان و دانشجویان آزاد است و با توجه به محدود بودن ظرفیت کارگاه الویت با افرادی است که زودتر ثبت‌نام نموده‌اند.

آغاز کارگاه: 23 بهمن ماه 1395

زمان برگزاری کارگاه: روزهای شنبه هر هفته از ساعت 13 تا 15

افرادی که مایل به ثبت نام و شرکت در این کارگاه هستند می‌توانند با این شماره‌های تلفن تماس حاصل کنند: 66401784، 09125608389

نشانی محل برگزاری: تهران، خیابان انقلاب، خیابان دانشگاه، کوچه قدیری، پلاک 9، دانشگاه هنر علمی کاربردی (واحد 6).