به گزارش هنرآنلاین، مسوول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور در این خصوص اظهار کرد: این نمایش با محوریت فضای شاد در بین کودکان و نوجوانان است که هنرمندان خوش ذوق و با قریحه تئاتر نیشابور با اجرای نمایش های مختلف با موضوعات متنوع باعث آشتی مردم به خصوص کودکان ونوجوانان  با تئاتر شده اند و نمایش  طنزکودکانه " چهار صندوق شادی" از این جمله نمایش هاست که به روی صحنه رفته است .

غلامرضا سلامتی گفت: نمایش " چهار صندوق شادی"را گیتی داوودی به رشته تحریر در آورده و محمد رضایی هنرمند جوان نیشابوری آن را کارگردانی کرده که در آن هنرمندان نام آشنای تئاتر  نیشابور: حامد صادقی، سیدمجتبی حسینی ،فرشیداشتری ،علی قره باغی،عطیه رشیدآبادیومرجان شورابی  به ایفای نقش پرداخته اند و ناصر آویژه بعنوان عوامل و سازنده موسیقی است.

وی خاطرنشان کرد: این نمایش توسط گروه تئاتر سایه وابسته به انجمن هنرهای نمایشی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تولید شده وبه روی صحنه  رفته است.

وی به داستان این نمایش اشاره کرد و گفت: داستان نمایش  درباره یک گروه دوره گرد نمایش است که پادشاه اجازه اجرا در کوی وبرزن به آنها نداده و...

مسوول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایش  طنزکودکانه " چهار صندوق شادی"  تا پایان دی ماه ٩٥  هر روز صبح ویژه مدارس ومهدکودک ها و بعد از ظهر  در محل تالار ادیب اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان به روی صحنه می رود.