به گزارش هنرآنلاین، به دلیل تعطیلی سه روزه اخیر حضور بانو برومند برای تماشای نمایش تولد غم انگیز پسر آهنی به روز جمعه 24دی موکول شد .  

این نمایش ایده‌اش از داستان‌های عجیب و غریب تیم برتون گرفته شده است وریشه در فانتزی‌های دنیای انیمیشن دارد.

"تولد غم انگیز پسر آهنی" براساس دل مشغولی‌ها و جذابیت انکارناپذیر فانتزی سیاه و منحصر به فرد تیم برتون کارگردان مشهور که طیف وسیع مخاطبان آثارش و جریان‌هایی که در سینمای جهان و مدیوم انیمیشن با تأثیر از آثار وی پدید آمدند. همچنین خلق اثری درباره چالش انسان معاصر با پدیده ماشینیسم (ترجیحاً برای مخاطبان نوجوان و بزرگسال) مهم‌ترین دغدغه این نمایش روی صحنه می‌باشد.

عوامل این نمایش عبارت‌اند از نویسندگان: نسیم احمد پور و رامین سیاردشتی، طراح صحنه و کارگردان: رامین سیاردشتی، بازیگران: ندا جبرئیلی، رامین سیاردشتی، عروسک گردانان: پرستو آریا کیا، حمیدرضا بزدوده، طناز جلوسی، حمیده رسولی، سپیدار زمانی، پریسا گودرزی و نسیم یاقوتی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: پریسا گودرزی، طراحی و ساخت عروسک‌ها: رامین سیاردشتی، نسیم یاقوتی، طراحی و اجرای موسیقی: محمدرضا جدیدی و بهروز سیفی، طراح لباس: پگاه ترکی، طراحی و ساخت انیمشین: علی عابدینی فر، مشاور رسانه ای گروه: زینب لک، تصویربردار و تدوین تیزر: علی رشیدی فر، مدیران صحنه: بهزاد رستمی و حمیدرضا بزدوده.

نمایش "تولد غم انگیز پسر آهنی" از نهم دی ماه در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان ایران به مدت ۱۹ شب و در ساعت 18 روی صحنه می‌رود و طیف نوجوان و بزرگسال می‌توانند مخاطب آن باشند.

نمایش " لِ ته " در دو نوبت به صحنه می‌رود

نمایش "لِ ته" به کارگردانی عاطفه تهرانی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در دو نوبت روی صحنه می‌رود.

نمایش "ل ته " به کارگردانی عاطفه تهرانی روزهای پنجشنبه 23 و جمعه 24 دی ماه در دو نوبت، ساعت‌های 17:30 و 19:30 به صحنه خواهد رفت.

نمایش "ل ته" به طراحی و کارگردانی عاطفه تهرانی با بازی نوید هدایت پور، مریم باقری نسامی، اویس محمد حسنی، سینا صابری، ئه ستیره مرتضایی،سپهر غازی، پدرام مهری و نازنین میهن در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه مندان تئاتر است.

برای آگاهی از برنامه‌ها ، اخبار و اطلاعات آثار نمایشی به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر به سایت رسمی این مجموعه با آدرس www.teatreshahr.com   مراجعه فرمایید.  

اجرای نمایش "بعد از اتفاق"

نمایش "بعد از اتفاق" که با استقبال خوب مخاطبان در  10 روز ابتدایی روبرو شده بود. بعد از وقفه ای سه روزه، از روز پنجشنبه 23 دی ماه دوباره به روی صحنه خواهد رفت. علاقه مندان، هم اکنون می‌توانید بلیط این نمایش را از سایت "تیوال" خریداری کنند. لازم به ذکر است که ظرفیت تماشاگران در این اجرا به دلیل شیوه‌ی اجرایی آن محدود می‌باشد. 

"بعد از اتفاق" نوشته نیلوفر ندایی و یه کارگردانیِ پویان باقرزاده هر شب در ساعت 20:30 در "عمارت روبرو" واقع در خیابان انقلاب (شرق به غرب)، قبل از چهارراه ولیعصر، بن‌بست کیانپور، پلاک ۷ ، به روی صحنه می‌رود.

در این نمایش ، امین اسفندیار، پدرام انصاری، امیررضا رنجبران، سعیده نیازخانی و مجید یوسفی ایفای نقش می‌کنند. لازم به ذکر است که این نمایش، اولین اثر نمایشی  ای می‌باشد که در مجموعه فرهنگی و هنری عمارت روبرو به روی صحنه می‌رود.  "روبرو" یک مجموعه جدیدالتاسیس است که مدیریت بخش هنرهای نمایشی آن را رؤیا نونهالی بر عهده دارد و از نیمه آذر ماه امسال در چهار راه ولیعصر افتتاح شده است.

دو خبر از تماشاخانه سه نقطه: از روز پنجشنبه 23 دی ماه

هم زمان با آغاز مجدد برنامه تماشاخانه‌های تهران از روز پنجشنبه 23 دی ماه سال جاری،در تماشاخانه سه نقطه اجرای عمومی نمایش مورچه ای که راه خانه‌اش را گم کرده بود در این روز به پایان می‌رسد و نمایش همان همیشگی ادامه اجراهای خود را از سر می‌گیرد.

نمایش "مورچه ای که راه خانه‌اش را گم کرده بود" نوشته یوسف میرزایی و کارگردانی جلال حسنوند از گروه تئاتر" بچه‌های کارگاه نمایش کرمانشاه" پنجشنبه 23 دیماه ساعت 20:45 در تماشاخانه استاد خسرو شکیبایی سه نقطه آخرین اجرای خود را تجربه می‌کند. در خلاصه داستان این نمایش آمده است: "مردی کودکی را خورده و ماه و شیر را نیز بلعیده است از دیگر سو همه این اتفاقات در توهمات یک زن رخ می‌دهد

عوامل نمایش "مورچه‌ای که راه خانه‌اش را گم کرده بود" عبارت‌اند از ساره گندمی، احمد حامدی و معین صیادی (بازیگران)، نیما سکوت (تهیه‌کننده)، محمدرضا درند (سرپرست گروه)، سمیه کاظمی (دستیار کارگردان)، دریا قاسمی (مدیر صحنه)، حسنا شیراوند (منشی صحنه)، صدیقه حسنوند (طراح لباس)، شایسته متقی (طراح صحنه)، حسین نادری (طراح نور)، دینات رضایی (طراح گریم)، معین صیادی (ساخت تیزر)، رامین رستمی (اعلان و برنوشت)، ندا طهرانی (روابط عمومی)، طراحان هنر ایرانیان (نساء نیکو و لاله محمودی) و زهرا نجفی (تبلیغات مجازی)

بر پایه این گزارش نمایش همان همیشگی نوشته ریما رامین فر و کارگردانی یاشار بیک زاده نیز از روز پنجشنبه 23 دیماه از ساعت 18 در سالن خسرو شکیبایی تماشاخانه سه نقطه ادامه اجراهای خود را پی می‌گیرد. این اثر نمایشی درامی اجتماعی است که داستان مردی را بازگو می‌کند که دارای یک بیماری روانی است و به همین علت خود را در خانه محبوس کرده است و…

در این اثر نمایشی رامین جعفری، هدی تورنگ، یاشار بیک زاده به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین حمیدرضا هدایتی مشاور کارگردان، رامین پوراصل موسیقی، احسان ملک زاده افکت و صدا، فرشته احدی برنا دستیار کارگردان و منشی صحنه، افشین قدبیگی، امیرحسین بخشایش مدیران صحنه، سپیده نقدی طراح گریم، تینا واعظی، سامان نقدی مجری گریم، آرش جعفری طراح پوستر و بروشور، مصطفی قطبی ،مریم بهرامی، رها عزیززاده, هدیه معماری عکاس، افشین قدبیگی ساخت دکور، گروه هنری خلسه مجری تبلیغات ندا تهرانی امور ارتباطات رسانه ای این نمایش هستند.

علاقه مندان می‌توانند برای خرید بلیت‌های این دو نمایش با شماره تلفن: 88952440 تماس حاصل کنند.