به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارشاد کرمان، محمد رضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دبیر شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان اعلام کرد: با توجه به استقبال گسترده هنرمندان، فعالین قرآنی و اقشار مختلف جامعه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه هفته قرآن وعترت تا ١٥ بهمن ماه تمدید شد.

وی افزود: با توجه به  رایزنی های بعمل آمده با معاونت قرآن وعترت و نظر به استقبال گسترده مردم تاریخ ارسال آثار به دبیرخانه تمدید گردید.

علیزاده تصریح کرد: پیش بینی می شود با توجه به رویکرد وعلاقه مردم استان در حوزه قرآن وعترت آثار بدیع  در این حوزه در یافت شود.

دبیرشورای هماهنگی وگسترش فعالیت‌های قرآنی استان همچنین اظهار داشت: با توجه به همکاری ائمه محترم جمعه استان و فرمانداران شهرستانها انتظار می رود هفته قرآن وعترت در استان به خوبی برگزار شود.

لازم به یادآوری است، تا کنون نزدیک به ٢٠٠ اثر به دبیرخانه هفته قرآن وعترت ارسال شده است

رضافتحی زاده، مسئول دفتر فعالیت های قرآنی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمان گفت: تا کنون نزدیک به ٢٠٠ اثر به دبیرخانه هفته قرآن وعترت واصل گردیده است.

وی افزود: با توجه به تمدید مهلت ارسال آثار انتظار داریم آثار قابل توجهی به دبیرخانه مذکور برسد.

فتحی زاده تصریح کرد: با توجه به تمر کز زدایی در نظر است بعضی جشنواره‌ها در شهرستان‌های استان نیز برگزار شوند.

دبیر شورای برنامه‌ریزی هفته قرآن و عترت  گفت: علاقه مندان به منظور کسب اطلاع بیشتر به آدرس الکترونیکی www.kerman.farhang.gov.ir مراجعه نمایند.

 هفته قرآن وعترت از ٢ تا ٨ اسفندماه جاری برگزار خواهد شد.