سرویس موسیقی هنرآنلاین: شهرام شکوهی خواننده موسیقی پاپ که در آخرین شب جشنواره فجر به روی صحنه سالن میلاد می‌رود، در ارتباط با اجرایش در جشنواره موسیقی فجر، گفت: ارکستر ما برای اجرا در جشنواره موسیقی فجر یک پرفورمنس جدید را به روی صحنه خواهد برد.

وی افزود: در کنسرت ما چند قطعه جدید اجرا می‌شود که این قطعات هنوز منتشر نشده‌اند. این قطعات برای کنسرت تنظیم شده‌اند و در مورد انتشار نسخه استودیویی آن‌ها به صورت تک آهنگ یا در قالب یک آلبوم موسیقی هنوز تصمیمی گرفته نشده است. نحوه انتشار این قطعات بستگی به بازخوردی دارد که مردم در اجرای‌مان در جشنواره فجر به ما می‌دهند.

این خواننده پاپ ضمن اشاره به این که کنسرتش را با یک پرفورمنس جدید اجرا می‌کند، اظهار داشت: من این کنسرت را دلی‌تر از کنسرت‌های دیگرم اجرا می‌کنم و سعی خواهم کرد که فضای آن فضای یک اجرای واقعی روی صحنه باشد نه صرفاً خواندن و نواختن. ارکستر ما برای این کنسرت می‌خواهد که یک مقدار بیشتر همراهی مردم را با خودش داشته باشد.

شکوهی در ارتباط با اعضای ارکسترش گفت: ما در این ارکسرت نوازندگان سازهای زهی را به اجرای‌مان اضافه کرده‌ایم. همچنین به غیر از نوازندگان ویولن که یک سکشن هستند،  آرش آذر (نوازنده دودوک) و  احسان یزدانی (نوازنده کیبورد) هم به اعضای ارکسترمان اضافه شده‌ اند. به طور کلی در سازبندی خیلی تغییر داده‌ایم و امیدواریم که این فرم جدید سازبندی‌ کنسرت نیز نظر مخاطبان‌مان را جلب کند.

شهرام شکوهی در پایان به حضور سومش در جشنواره موسیقی فجر اشاره کرد و ضمن تأکید بر لزوم وجود همچین جشنواره‌ای گفت: ای کاش حالا که قیمت بلیت‌های جشنواره فجر یک مقدار مناسب‌تر از کنسرت‌های معمول‌مان برنامه‌ریزی شده، یک حالت رقابتی هم بین گروه‌های اجراکننده وجود داشت تا انگیزه گروه‌ها و سطح اجراهای جشنواره فجر بالاتر برود. ان‌شاء الله برای سال‌های بعد این اتفاق بیفتد تا جشنواره فجر آن‌طور که شایسته است برگزار شود.

شهرام شکوهی روز یکشنبه 26 دی ماه ساعت 19 در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران در سی و دومین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه خواهد رفت.