سرویس استان‌های هنرآنلاین: کارگردان "طغیان" در خصوص این فیلم گفت: باز سازی سلولی سرطانی و روند شکل گیری بیماری سرطان از جمله فعالیت محتوایی این اثر است.

علی فخار اظهار کرد: نتیجه حاصل شده حاکی از آن است که سرطان به راحتی قابل پیشگیری و به راحتی قابل درمان است و اتحاد و خرد جمعی و اتاق فکر برخواسته از همه اشخاص حقیقی و حقوقی است که می تواند به داشتن جامعه ای سالم و سلامت کمک کند.

وی عوامل این فیلم را نام برد و افزود:کارگردانی ، طراحی صحنه و لباس این اثر با خود من، تهیه کنندگی آن با ساسان حیدر پور ،نویسندگی آن برعهده محمد شکروی ، مشاور کارگردان حمید رضا شرفی،تدوین با امیر حسین پارسایی، تصویر برداری آن بر عهده سعید انفرادی ، صدا برداری با محمد زمان ثانی ،منشی گری صحنه برعهده مهسا ابراهیمی و دستیار تصویربردار نیز  برعهده حامد علیزاده است.

فخار با نام بردن از دیگر عوامل این فیلم عنوان کرد: بازیگردان این اثر سعید محمدی، مدیر تولید  مهدی حیدر پور ، دستیار کارگردان سید علی ترابی ، برنامه ریز  محسن تکرار ،دستیار صحنه کیوان احمدی ،طراحی گریم مارال عواطفی،دستیار تصویر  وحید میرجانی و بازیگران آن سامان مهکویه ، مهدی سوار، هستی کرمی، مارال عواطفی و سامان بردبار هستند.

این کارگردان با تشکر از بتول معلم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیراز و ساسان حیدر پور مدیر مجتمع دیجیتال استان فارس، مجری طرح این فیلم را اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیراز و مجتمع دیجیتال فارس عنوان کرد.