سرویس تجسمی هنرآنلاین: سیامک عزمی که قرار است نمایشگاه نقاشی‌هایش با عنوان "عروسک" 17 دی‌ماه در گالری والی برپا شود به هنرآنلاین گفت: عروسک‌ها در این نقاشی‌ها یک نمادی از استحاله بشر معاصر هستند زیرا عقیده دارم در دوران معاصر بشر تبدیل به عروسک‌های قابل خرید و فروش شده است.

وی ادامه داد: امروز انسان از ساحت ذاتی خود دور شده و به کالایی تبدیل شده است که قابلیت ارزش‌گذاری دارد و ما انسان امروز را می‌توانیم بر اساس این ارزش‌گذاری ببینیم.

این هنرمند نقاش گفت: ارزش‌گذاری امروز وابسته به تجملات، ثروت و برندهاست و این نگاه و انسان‌های وابسته به این نگاه در یک کثرت‌گرایی دائم در حال تکثیر هستند.

عزمی گفت: انسانی که این خصلت را داراست تنها به درد بازی می‌خورد و امروز او زندگی را هم بر اساس نگرش خود به بازی تبدیل کرده است و روابط اجتماعی هم درگیر یک بازی پر رنگ و لعاب است.

IMG_20161231_114337

وی افزود: در این نمایشگاه یک سری پرسوناژهای انسانی هم وجود دارند که با عروسک آمیخته شده‌اند. پرتره‌هایی که اغلب گریم دلقک‌ها را دارند، چرا که اجازه ندارند خودشان باشند.

این هنرمند نقاش گفت: آثار نمایشگاه "عروسک" که تعدادشان به یازده عدد می‌رسد همگی با تکنیک رنگ روغن روی بوم به تصویر در آمده‌اند.

IMG_20161231_114341

نمایشگاه نقاشی‌های سیامک عزمی با عنوان "عروسک" از 17 تا 28 دی ماه در گالری والی به نشانی میدان ونک، خیابان خدامی، پلاک 72 به نمایش در می‌آید.