به گزارش هنرآنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،در راستای برگزاری بهتر جشنواره موسیقی،جلسات مشترکی با حضور اعضای کار گروه موسیقی و هنرمندان این رشته برگزار می‌شود.

در جلسات برگزار شده با اعضای کار گروه موسیقی درباره نحوه بازبینی اجراها تصمیم‌گیری شده است و پیشنهاداتی در این باره بود که اجراها به صورت صحنه‌ای انجام شود،اما به علت مشکلاتی که این نوع اجرا داشت، تصمیم بر این شد که امسال نیز همچون سنوات گذشته بازبینی از روی سی‌دی انجام شود.

 تقریبا از ١٠ تا ١٥ ساعت جلسات مشترک با اعضای کار گروه موسیقی، درباره چهارمین جشنواره موسیقی آوای امید برگزار می‌شود که این جلسات با حضور اعضای کار گروه موسیقی و همچنین هنرمندان فعال این رشته برگزار شده است.

از جمله اعضای کار گروه موسیقی شامل مهدی اسکندری،محمدجواد صحافی، مهدی نصیری،خانم بخشمند و غضنفریان هستند و همچنین سایر صاحب‌نظران در عرصه موسیقی نیز در این جلسات حضور پیدا می‌کنند و پس از اجماع نظر، تصمیمات نهایی شده و بر همان اساس جشنواره برگزار می‌شود.

نحوه اجرایی شدن این بخش از جشنواره نیز با رایزنی از سوی هنرمندان،اعضای کارگروه موسیقی، اعضای انجمن موسیقی و همچنین مسؤولان اداره کل ارشاد استان زنجان انجام می‌شود.