سرویس استان‌های هنرآنلاین: فصل زمستان با سرمای ناگهانی خود نه تنها در هوا بلکه در موسیقی نیز غوغا زیادی برپا کرده است. گرچه در این آخر هفته اجراها کمتر و انگشت شمار شده اما هر دو اجرا با حضور چهره‌های شاخص عرصه هنر جای خالی دیگر افراد را پر خواهد کرد.

هوای گریه شجریان در کرمانشاه

کنسرت "هوای گریه" همایون شجریان روز 10 دی ماه در سالن امام خمینی  کرمانشاه طی یک شب و یک سئانس برگزار خواد شد.

کنسرت "هوای گریه" چندی پیش در چهار شهر استرالیا یعنی پرت، سیدنی، بریزبن و ملبورن برگزار شد و اجراهای بسیار موفقی را نیز پشت سر گذاشت و در ادامه در شهرهای دیگر ایران نیز برگزار می شود.

در این تور کنسرت آیین مشکاتیان (تنبک)، حسین رضایینیا (دف)، میلاد محمدی (تار)، پریچهر خواجه (قانون)، پاشا هنجنی (نی)، سینا جهانآبادی (کمانچه و سرپرست گروه)، لعیا اعتمادی (ویلن آلتو)، پریسا پیرزاده و علی جعفریپویان (ویلن)، آتنا مستعان اشتیاقی (کنترباس)، نگار نوراد (ویلنسل) و شهرام رکوعی (فلوت) در این تور آواز همایون شجریان را همراهی خواهند کرد.

ناگفته‌های ناظری‌ها در رشت

شهرام و حافظ ناظری بعد از برگزار تور کنسرت‌های خود در اکثر شهرهای ایران از جمله تهران این بار به شهر شمالی کشور سفر خواهد کرد.

این کنسرت امروز 9 دی ماه در مجموعه یادگار امام برگزار خواهد شد.

اعضای گروه را بابک غسالی (عود)، امین غفاری (ویولا)، پدرام فَریوسفی (ویلن)، سالار غفاربجویی (ویلنسل)، فرهاد صفری (سازنده و نوازنده زَروان - کارَنگ "سازهای ابداعی")، شهریار نظری (دف - بَم باژ "ساز ابداعی")،  مهرناز شاه محمدی، الناز حیدری و شیوا سروش (همخوان) را تشکیل می دهند.

کنسرت شهرام ناظری و حافظ ناظری در مجموعه یادگار امام رشت پنجشنبه 9 دی ماه ساعت 20 و جمعه 10 دی ماه  ساعت 19 برگزار می شود.