به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران؛در ادامه نمایش فیلم در سالن سینما تک موزه و در دوره چهل و ششم (فصل زمستان)،28 فیلم دربخش های " تریلوژی کاتسی "(3 فیلم) ، "جلوه‌هایی از سینمای تجربی" (11 فیلم ) ، "سینما و جاز " (6 فیلم ) و در بخش " ژان لوک گدار: یک بارگذاری مجدد(بخش دوم)،8 فیلم به نمایش در می‌آید.

روز چهارشنبه اول دی ماه ساعت 17،در بخش تریلوژی کاتسی،فیلم "کویانیسکاتسی" به کارگردانی گاد فری رجیو محصول سال 1982 (آمریکا)،به مدت 86 دقیقه به نمایش در می‌آید.

 شماری از نسخه‌های "کویانیسکاتسی" گادفری رجیو، در حین اکران فیلم‌های شناخته‌ شده‌تر تاریخ سینمای امریکا در 1983 منتشرشد. شکل غیرروایی و عنوان مرموز فیلم بستری برای مداخله در روند معمول سینما فراهم کرد. این فرم علی‌رغم پرهیز از کاراکتر و پیرنگ، اغلب از مناظر و چشم‌اندازهای شهری امریکایی ملهم شده و پایبند به نمایش آن‌ها باقی می‌ماند. در واقع تعهد رجیو در تبدیل تصاویری آشنا به المان‌های بصری مجذوب‌کننده، یادآور فیلم‌های اول برادران لومیر است. «کویانیسکاتسی» به سرعت در جامعه‌ی هنری سروصدا کرد، نمایش محبوب مراکز دانشگاهی شد، به عنوان اثر پرمایه‌ی سینمایی شناخته شد و نسل‌های جوان‌تر را نسبت به مسائل محیط زیست، نگران کرد. فیلم به زیبایی توسط ران فریک فیلم‌برداری شد؛ موسیقی متن ماندگار فیلیپ گلس «کویانیسکاتسی» را همراهی می‌کرد.

 یادآوری می‌شود:علاقه مندان می‌توانند برای استفاده از برنامه‌های نمایش فیلم در سینما تک ،روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 تماس حاصل کنند