به گزارش هنرآنلاین به نقل از آی سینما، پس از آنکه سال گذشته مصاحبه شب یلدایی عادل فردوسی‌پور با محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه به دلیل حواشی فراوان و عجیبی که گرفتارش شد روی آنتن نرفت و غافلگیری مجری برنامه "90" برای مخاطبانش به ثمر ننشست، او امسال تلاش کرده تا برنامه‌ای پر و پیمان و غافلگیرکننده برای مخاطبان این برنامه داشته باشد که نتیجه‌اش شده مصاحبه با شهاب حسینی.

عادل فردوسی‌پور مجری و تهیه‌کننده برنامه "90"، امسال برای ویژه برنامه شب یلدای فوتبال‌دوستان گفت‌وگوی جالبی با شهاب حسینی تنها بازیگر برنده جایزه کن ترتیب داده است. این گفت‌وگو جمعه گذشته در برج میلاد انجام شده و بخش عمده آن به علایق فوتبالی حسینی اختصاص دارد.

مباحث مختلفی در این‌ گفت‌وگو مطرح شده که از جمله آن‌ها می‌توان به تیم مورد علاقه، بازیکن و مربی محبوب این بازیگر اشاره کرد، حسینی همچنین از حضورش در تیم نوجوانان باشگاه پاس صحبت کرده و ادامه بحث فردوسی پور و حسینی به حاشیه‌های فوتبال نیز کشیده شده است.

بخش دیگر این گفت‌وگو به علاقه‌مندی‌های سینمایی حسینی نیز می‌پردازد، بازیگر "شهرزاد" از نقش‌ها و فیلم‌هایی که دوست داشته صحبت کرده و در قسمت دیگری نیز به پشت صحنه جالب "فروشنده" ساخته اصغر فرهادی اشاره کرده است که در لحظات کوتاهی در حال بازی فوتبال نشان داده می‌شود.

این گفت‌وگو فردا شب از برنامه 90 روی آنتن خواهد رفت.