به گزارش هنرآنلاین، احمد کارگران نقاش این نمایشگاه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نمایشگاه حال حاضر پرتره‌هایی از ابراهیم منصفی است که به مناسبت تولد وی در آذرماه برگزار شده است.

این هنرمند افزود: ابراهیم منصفی متولد آذرماه در بندرعباس است و به همین دلیل که زندگی وی در هرمزگان بوده است سعی بر این کردم که پرتره‌هایی از دوران جوانی، میان‌سالی و اواخر زندگی‌اش  به تصویر بکشم که بخشی از این آثار با تکنیک‌هایی متناسب با چهره خود منصفی و حالات روحی، روانی و حسی‌اش بوده است.

وی ادامه داد: درمجموع 18 اثر در نمایشگاه "زرد عمیق" وجود دارد که از دوره‌های مختلف زندگی منصفی به تصویر کشیده شده است.

کارگران تصریح کرد: بسته به نوع و حس پرتره از تکنیک خاص و سبک های مختلفی برای کشیدن این آثار استفاده کرده‌ام.

وی بیان کرد: چهره هایمنصفی بخشی از مجموعه پرتره‌های هنرمندان هرمزگان است که در عرصه های مختلف هنری فعال هستند و از آنجایی‌که منصفی یکی از هنرمندان شناخته‌ شده تری است، پرتره‌های وی را از آن مجموعه انتخاب کردم و به‌صورت مستقل در قالب نمایشگاهی برگزار کردم.

این هنرمند اضافه کرد: پرتره هنرمندان دیگری نیز که در عرصه فیلم‌سازی، موسیقی و ادبیات هرمزگان فعال بوده‌اند را تحت عنوان یک مجموعه در آینده به نمایش خواهم گذشت.

وی در پایان با بیان اینکه نزدیک به 8 ماه بود که روی مجموعه حاضر کارکردم، گفت: مجموعه پرتره‌های هنرمندان هرمزگان حدود دو سال زمان‌بر خواهد بود که حدود یک سال و اندی از زمان شروع آن گذشته است.

نمایشگاه پرتره‌های ابراهیم منصفی با عنوان "زرد عمیق" به مدت 5 روز تا 23 آذرماه از ساعت 17 تا 21 در گالری مرداد بندرعباس به نشانی شهر نمایش، بلوار معلم، بهارستان هجده، پلاک3 برپا است.