به گزارش هنرآنلاین، آلبوم موسیقی "بخشش" با صدای "آیسا حیدری"، مجموعه ای است با ۱۱ قطعه بنام‌های "رسوایی"، "نقاشی"، "دلتنگی"، "ژست تکراری"، "دلخوشی"، "تحقیر"، "تکلیف روشنه"، "بخشش"، "عیدانه"، "چه خوشحالم" و قطعه‌ی بی کلام "رسوایی" که ترانه سرایان آن "غزل نودهی" و "هادی دشتی" بوده‌اند.

این اثر که صمد برقی (ویولن)، امیر فرهنگ اسکندری (تار)، علی فربد نیا (کلارینت، ساکسیفون)، آیسا حیدری (پیانو، گیتار، سینتی سایزر و سازهای الکترونیک)، به نوازندگی قطعات آن پرداخته‌اند، در استودیو پردیس به ضبط رسیده است.

نام آلبوم برگرفته از یکی از قطعات آن است که با موضوع استغفار و طلب بخشش ساخته و پیش تر به شکل تک آهنگ منتشر و با استقبال خوبی مواجه شده است، قطعات دیگر اثر هم در سبک‌های تلفیقی و حال و هوایی عاطفی اجرا شده‌اند.

مجوز آلبوم "بخشش" از طریق مؤسسه‌ی "نوا گستر آپادانا" صادر شده و علاقه مندان برای تهیه این اثر به صورت نسخه اصلی می‌توانند به مراکز معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه نمایند، همچنین این آلبوم از طریق سایت "بییپ تونز beeptunes.com" نیز به صورت دیجیتال قابل خریداری و دانلود قانونی است.