به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی،  مسئول هنری  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: هنرمندان با ذوق و خوش قریحه تئاتر نیشابور با تکیه بر فرهنگ و ادبیات غنی این دیار توانسته‌اند آثاری در خورشان و فاخر را تولید و عرضه کنند که درخشش داشته است تا گواه این مدعا باشد که هنر نیشابور در کشور دارای جایگاه و شأن والایی است و نمایش طنز "شوخی"  نیز برداشتی است که هنرمندان تئاتر با نگاهی نوبا گویش شیرین نیشابوری با همکاری انجمن هنرهای نمایشی نیشابور به روی صحنه آورده‌اند.

غلامرضا سلامتی گفت: در نمایش "شوخی" به نویسندگی علی چاقوچی و کارگردانی علی جهان تیغ  هنرمندان نام آشنای تئاتر نیشابور: سعید رقامی، جعفر خوش بیان، امید فخرایی، مسعود داشگر نیشابوری، عیسی ظفر، حامد احمدی، علی جهان تیغ ، زهره بلوکی، پریسا دانشجو، هدیه یوسفی‌پور، الهه سیرجانی، زهرا آهویی، مرضیه آذربان، فاطمه وکیلی، سارا مقدم و هانیه حیدری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

وی به داستان این نمایش پرداخت و بیان داشت: این نمایش گریزی طنز گونه به ارتباط شوخی برخی افراد که گاهی به فروپاشی خانواده‌ها برمی‌گردد را درجامعه روایت می‌کند.

سلامتی در خصوص کارگردان این نمایش خاطر نشان کرد: علی جهان تیغ  تجربیات فراوانی در اجرای نمایش داشته است و تاکنون  بیست وسه کار نمایشی  ازجمله : رضا موتوری ، مجنون آباد ، طلعت ،محرم هنوز زنده است ، آرزو های راه راه ، اعترافاتی درباره زنان ، اعترافات مرد مرده و...  را توسط گروه هنری مهر هامون  به روی صحنه برده است.

مسئول هنری  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایش طنز " شوخی "   از اا تا ٢١ آذر هر روز از ساعت ١٨ تا ٢٠ شب ویژه عموم علاقمندان به روی صحنه  تالار ادیب  اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور می رود.