سرویس مد و لباس هنرآنلاین: سومین نمایشگاه کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته، 16 تا 19 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

جامعه مدیران و متخصصان صنعت کفش ایران، انجمن صنایع چرم ایران، اتحادیه کفش‌های ماشینی و لاستیکی تهران، تولیدکنندگان و صادرکنندگان چرم مصنوعی ایران، اتحادیه سراجان تهران، اتحادیه فروشندگان چرم طبیعی، چرم مصنوعی و لوازم کفش و اتحادیه کفاشان دست‌دوز تهران در قالب تشکل‌های هفتگانه از جمله حاضران در این نمایشگاه هستند.

در این رویداد، انواع محصولات و تولیدات چرمی در معرض دید مخاطبان قرار گرفته و ده‌ها شرکت داخلی و خارجی، جدیدترین دستاوردها، تولیدات و صنایع و تجهیزات حوزه صنعت چرم را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

در دو دوره گذشته نمایشگاه بین‌المللی صنعت کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته، علاوه بر تولیدکنندگان داخلی، شرکت‌ها و تولیدکنندگان برخی کشورها از جمله شرکت‌هایی از ایتالیا، ترکیه، چین، عراق، آلمان و فرانسه حضور و مشارکت داشته‌اند.

معرفی دستاوردها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کارخانه‌ها، شرکت‌ها و کارگاه‌های داخلی، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید صادراتی، ارائه پتانسیل‌ها و توانمندی‌های صنعت چرم کشور، نمایش آخرین تحولات و دستاوردهای علمی، فنی و صنعتی داخلی و خارجی این حوزه، فراهم آوردن بستر مناسب برای انتقال بیشتر فناوری‌های روز به کشورمان، ایجاد ارتباط‌های تجاری جدید و تقویت روابط قبلی، انتقال دانش، فناوری و تجارب، آشنایی با الگوهای موفق جهانی در عرصه صنعت چرم، فراهم کردن زمینه‌های لازم برای سرمایه‌گذاری شرکت‌های داخلی و خارجی و کارآفرینی و اشتغال پایدار از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.