به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گالری فردا، جمعه 12 آذرماه گالری فردا میزبان هنرمندان جوانی است که خودشان را در قاب نقاشی و با تکنیک‌های مختلف و در قالب نمایشگاه سلف پرتره بروز داده‌اند.

این مجموعه حاصل یک کار گروهی است که برمبنای فیگور و سلف پرتره خلق شده و هنرمندان این گروه با الهام از آموخته‌های خود و نیز ایده‌های خود از فضای چیدمانی فیگوراتیو به کشیدن چهره خود پرداخته‌اند. در این نمایشگاه 38 هنرمند حضور دارند که از هر کدام یک اثر به نمایشگاه راه یافته است.

در این نمایشگاه آثار سارا آتش‌هوش، الهام احمدی، مهسا اینانلو، ستایش بناساز، محمد باباکوهی، داوود پیراسبقی، فرهاد توکلی، زهرا جعفری، حنانه جالو، مونا حسین‌زاده، هما خسروی، محمدحسین خاتمی‌فر، شبیر رامتین، سمیه رحمانی، سلاله رستمی، اشکان رضوانیان، شهرزاد زمهریری، مریم زحمتکش، زهرا زمانی، شهاب شاه‌محمدی، شیده شکرایی، ملیسا صباغی، بیتا صفایی، ابوالفضل صفویه، آزاده طاهریان، ملیکا طهماسبی، نازلی طبخی، احسان علیزاده، رضا عمادی، عبدالله عسگری، سپیده فیروزی، داوود کاظمی‌کیا، ساحل گازرانی، مالک محمدزاده، حمیدرضا محمدی، سهراب نبی‌پور، ملیحه نعمتی و سجاد یوسف‌نژاد به نمایش درخواهد آمد.

این نمایشگاه از دوازدهم آذرماه تا هجدهم این ماه در گالری فردا برپا شده است و علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت 16 تا 20 به گالری فردا واقع در خیابان کریمخان زند، زیر پل کریم‌خان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی 6، پلاک دو واحد 2 مراجعه کنند.