سرویس استان‌های هنرآنلاین: آخرین برگ از پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان فارس؛ علیرغم تعطیلی‌های رسمی و برودت هوا، ورق خورد و در حالی که با اقبال عمومی کتاب دوستان روبرو بود ، شب گذشته به پایان رسید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در حاشیه آخرین رونمایی های پانزدهمین نمایشگاه کتاب فارس در جمع خبرنگاران با مثبت ارزیابی کردن روند برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی، گفت: خوشبختانه همچنانی که پیش بینی می شد استقبال از نمایشگاه علیرغم مواجهه با تعطیلی های رسمی افزایش داشته و تمامی بُن کارت های در نظر گرفته شده تا ظهر سه شنبه آخرین روز از برپایی نمایشگاه به فروش رسید.

او برگزاری ۲۲ نشست و شب شعر به همراه آیین های رونمایی کتاب را در مقایسه با دوره گذشته از رشد برخوردار دانست و افزود: دست کم روزانه بیش از ۱۰ عنوان از تازه های نشر استانی و ملی در سالن های ۵گانه نمایشگاه کتاب فارس رونمایی شد.

بهزاد مریدی که در ساعات پایانی نمایشگاه کتاب فارس میزبان رئیس دانشگاه علوم پزشکی فارس و شهردار شیراز بود درخصوص میزان فروش بُن کارتهای دوره پانزدهم نمایشگاه، عنوان کرد: روز نخست نمایشگاه شاهد رکورد فروش بُن رقمی معادل ۲۸۳ میلیون تومان بود که این رکورد با تغییراتی جزئی روز گذشته نیز تکرار شد و فروش بن کارت معادل ۲۵۶ میلیون تومان بود.20161130_122247

این مدیر فرهنگی در فارس همچنین از انتشار ویژه نامه پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان فارس با عنوان "سرزمین کتاب" در 6 روز نمایشگاه امسال اشاره کرد و تهیه و توزیع این مهم را در کنار پوشش مطلوب رسانه ها، برای انعکاس اخبار این رویداد بزرگ فرهنگی ضروری دانست.

پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان فارس با حضور ۷۶۴ غرفه و ناشر داخلی و نمایندگی ناشران خارجی در ۵ سالن ، روز پنجشنبه ۴ آذرماه آغاز به کار کرد و تا ساعت ۲۰ سه شنبه ۹ آذر میزبان علاقه مندان یارمهربان بود.