به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان؛ بهرام دوست قرین که با نمایش "رنگ رنگ نقاشی" در بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان حضور دارد، ضمن اعلام این خبر به ستاد خبری بیس و سومین جشنواره بین الملی تئاتر کودک و نوجوان گفت: ما دور اول اجراهای نمایش را در همدان و تالار هنر تهران داشتیم و حالا تصمیم داریم دور دوم اجراها را داشته باشیم. رایزنی هایی با چند سالن در تهران برای ادامه اجرای عمومی انجام دادیم . هم چنین صحبت هایی برای اجرای عمومی نمایش در شمال کشور شده و احتمالا تور اجرایی را در کشور در شهرهای نور و محمود آباد و.. خواهیم داشت.

وی درباره میزان تغییرات اجرای این نمایش در جشنواره نسبت به اجرای  عمومی تصریح کرد: برای اجرای نمایش در جشنواره همدان تغییرات زیادی نداریم.

دوست قرین درباره ارزیابی و میزان اثر گذاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: من چهل و سه نمایش کودک کار کردم ، 6 دوره در جشنواره کودک شرکت دارم و در پنج دوره اثرم منتخب شد. به نظرم اگر جشنواره هدایت شده باشد ، بسیار موفق عمل خواهد کرد. در دوره هایی احساس کردم، جشنواره بار علمی، آموزشی و حرفه ای خود را از دست داده اما خوشبختانه طی سالهای اخیر با حضور شهرام کرمی به عنوان دبیر به ثبات خوبی رسیده است.

وی افزود: وقتی هنرمندان هم ثبات و بازدهی جشنواره را احساس کنند، مسلما با اشتیاق بیشتری در آن شرکت می کنند. آنها به جشنواره می آیند و با یکدیگر تعامل می کنند. با مهمانان خارجی به گپ و گفت می پردازند و این موضوع به رونق تئاتر کودک و نوجوان کمک می کند.

دوست قرین در پایان درباره فعالیت های جدیدش خاطر نشان کرد: برادرم عباس دوست قرین که یکی از نویسنده های مطرح حوزه کودک و نوجوان است، دو متن جدید نوشته که در حال رایزنی برای اجرای عمومی یکی از این آثار تا پایان سال در همدان هستیم.