به گزارش هنرآنلاین، به نقل از  روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،حسین نجفی رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان گفت:قبل از برگزاری جشنواره استانی تئاتر نمایش‌های مختلفی در استان ساخته شده بود که از این بین نمایش‌های راه یافته به جشنواره نمایش داده شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای عمومی برخی از نمایش‌های اجرا شده در جشنواره نیز انجام شده است، اضافه کرد: هم‌اکنون نیز چند نمایش تئاتر در حال ساخت است.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان از ساخت نمایش "نمایش بیدر من و آتش‌افروزان" در زنجان خبر داد و گفت: نویسنده این اثر ماکس فریش بوده که توسط وحید صفاریان ترجمه شده است.

نجفی با اشاره به اینکه کارگردان این اثر نمایشی علیرضا خسرو آبادی است،افزود: گروه کارگردانی این نمایش نیز سعید مساحی و سعید علمی هستند.

وی تصریح کرد: بازیگران این نمایش محمد ولی فروتن، رضا جنتی، سید حمید رضا حسینی، مهشید آقاخانی، مینا نظری، نسرین احمدخانی، آرمان دانش پناه، سیاوش انصاری، علی فولادساز، زهرا نجفلو، وحید صفاریان، لادن قشقایی، الهه معصومی، پرین بیجار بومی، نیما بهرامی، مهسا تاراسی و یزدان صالحی هستند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان با اشاره به اینکه نمایش "نمایش بیدر من و آتش‌افروزان" کاری از گروه نمایشی آنودیا با همکاری انجمن هنرهای نمایشی استان زنجان و کانون تئاتر دانشگاه زنجان است، گفت: این نمایش برای اجرای عمومی در زنجان و جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی آماده می‌شود که در حال حاضر این گروه در حال تمرین هستند.