سرویس سینمایی هنرآنلاین: "آفرودیت" عنوان شانزدهمین فیلم مستند محمود کاملی است که در شمال کشور و به صورت مستقل جلوی دوربین رفته و مسعود فرجام تدوین آن را برعهده گرفته است.

درخلاصه داستان این فیلم آمده است: داستان روایت عارفانه و عاشقانه‌اى است که  با یک عشق زمینى و حیوانى آغاز می‌شود و پس از هجران و دگرگونى پخته می‌شود و متعالى می‌گردد و به نواى صور ازلى و ابدى مبدل می‌گردد  و باقى در کائنات است.سرچشمه‌اى که عشاق را سیراب می‌کند.

photo_2016-11-22_23-50-51

مسعود فرجام از جمله تدوینگران جوانی است که توانسته جوایز بین المللی مختلف خارجی را از آن خود کند. او برای ساخت تیزر فیلم"فصل فراموشی فریبا" ساخته عباس رافعی جایزه برترین تیزر سینمایی را برای اولین بار به سینمای ایران هدیه کرد. فرجام این روزها مشغول ساخت تیزر فیلم سینمایی "نفس" به کارگردانی نرگس آبیار است.

عوامل این پروژه عبارتند از تهیه کنندگان: محمود کاملی، الهام صدفی،کارگردان و مدیر فیلمبرداری: محمود کاملی،نویسنده و مدیر تولید: پروانه باران،تصاویر هوایی: حمید کاملی، تدوین: مسعود فرجام،صدابردار: علی محمدی، صداگذار: عبدالرضا حیدری،آهنگساز: جواد حقیقی، عکاس و دستیار فیلمبردار: مرتضی ملک نیا، دستیار کارگردان: ناهید کاملی، دستیار تدوین: مهسا بهشتی،حمل و نقل: وحید نیکزاد