به گزارش هنرآنلاین، سریال اپیزودیک "روزهای بهتر" به تهیه‌کنندگی احمد زالی روز گذشته (25 آبان) با تصویربرداری قصه "آفتابخیزان" در بندر کیاشهر استان گیلان کلید خورد.

به گفته احمد زالی، روز گذشته در نخستین سکانس، آزیتا حاجیان در نقش نسرین در لوکیشن آلاچیق نان فروشی مقابل دوربین جلال زارع رفت. این لوکیشن در مسیر جاده آستانه اشرفیه و بندرکیاشهر واقع شده است و گروه تا پنج روز در این مکان به کار ادامه خواهند داد.

این تهیه‌کننده اسکله، پارک ملی بوجاق، کلانتری و بیمارستان کوثر آستانه اشرفیه را از لوکیشن‌های بعدی اپیزود "آفتابخیزان" نام برد و یادآور شد: خانه روستایی منزل نسرین (آزیتا حاجیان) در منطقه دهسر، لوکیشن اصلی این اپیزود است و عوامل تولید تا حدود 45 روز برای تصویربرداری پنج قسمت این اپیزود در منطقه شمال کشور مستقر خواهند بود.

آزیتا حاجیان

آزیتا حاجیان، پرویز پور فلاحی، رحیم نوروزی، مریم خدارحمی، مجیدپتکی، محمد نوری و میلاد حسین‌پور از بازیگران اصلی اپیزود "آفتابخیزان" به کارگردانی حمیدرضا لوافی هستند.

در خلاصه داستان قصه آفتابخیزان آمده است: اسفندیار، نوجوان روستایی است که رویای بدست آوردن شهرت و ثروت از راه فوتبالیست شدن را در سر دارد. او در این راه تلاش فراوانی می‌کند تا بدین وسیله به مادرش که سالهاست به تنهایی بار زندگی را بر دوش می‌کشد، کمک کند... سایر عوامل این مجموعه عبارتند از: مدیرتصویر برداری جلال زارع، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز سیامک مردانه، صدابردار بابک نیازی، نویسنده فرهاد پورسعیدی، تدوین جعفر میراشرفی، طراح گریم محسن دارسنج، صداگذار بهروز معاونیان، آهنگساز سید عماد توحیدی، طراح صحنه و لباس محسن غلامی، مدیرتولید بهمن صادق حسنی، مدیرتدارکات محمد جعفری.

مجموعه تلویزیونی "روزهای بهتر" به تهیه‌کنندگی احمد زالی در شش قصه پنج قسمتی در گروه فیلم و سریال شبکه یک ساخته می‌شود.