سرویس تئاتر هنرآنلاین: نمایش "خواب آرام" نوشته و کار نادیا فرجی در خانه نمایش اداره تئاتر به صحنه می‌رود. نادیا فرجی با ارائه توضیحاتی در این رابطه به خبرنگار هنرآنلاین گفت: چندین فیلمنامه‌ نوشته‌ام و این اثر هم در واقع فیلمنامه‌ای بوده که تبدیل به نمایشنامه شده است.

او ادامه داد: این اثر روایت‌گر داستان دختری است که در گذشته پدرش توسط مادر کشته می‌شود و او هرگز مادرش را نمی‌بخشد، حال بعد از گذشت سالها مادرش را نیز در درگیری صحنه دزدی که توسط پسر خدمتکار خانواده انجام می‌شود از دست می دهد. دختر بعد از مرگ مادر به درک و معنای واقعی بخشش می‌رسد و در نهایت مادرش را می‌بخشد.

فرجی با بیان اینکه نمایشنامه اپیزودیک نوشته شده اظهار کرد: این کار، اولین نمایشنامه‌ای است که می‌نوشتم و به نظرم موضوع بسیار خوبی برای نگارش یک متن نمایشی بود.

این کارگردان تئاتر خاطرنشان کرد: شیوه اجرایی این اثر هم در سبک نگارش و هم اجرا رئال است و بیشتر منوط به بازی بازیگران و طراحی صحنه است. از زمانی که تمرینات‌مان را آغاز کردیم تلاش ما بر آن بود که بازی‌ها از حالت رئال دور نشوند. طراحی صحنه از چهار لت پرتابل تشکیل شده که فضاهای مختلف را به تصویر می‌کشد.

فرجی عنوان کرد: سالن خانه نمایش ظرفیت بسیار کمی دارد؛ خوشبختانه اجراهای ما با استقبال بسیار خوبی از سوی تماشاگران روبه‌رو شده است. خانه نمایش از دوران طلایی خود فاصله گرفته، روزهایی که ما شاهد نمایش‌های بسیار خوب در آن بودیم. اکنون با مدیریت آقای راسخی‌راد و شیوه مدیریت‌شان این مجموعه به هویت اصلی خود بازگشته و به زودی به روزهای طلایی خود نزدیک می‌شود.

نمایش "خواب آرام" نوشته و کار نادیا فرجی آبان و آذرماه سال جاری هر شب ساعت 20 در خانه نمایش اداره تئاتر به صحنه می‌رود. نادیا فرجی، فاطمه نیشابوری، زهره صفوی، الهه پورجمشید، رضا رمضانی، ترانه کوهستانی، علی تقوازاده، سید مصطفی قدیری بازیگران این اثرند.