به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی پرسبوک، ندا درزی بانى و طراح پرسبوک گفت: سال ١٣٩٥برای هفتمین دوره پیاپی  شاهد برگزاری سالانه هنرمعاصر پرسبوک هستیم . این دوره نیز مانند برنامه ریزى دو دوره پیشین بر تمرکز و تأثیر علم بر هنر و نیاز زیست محیطی پایه ریزى شده است.

 او افزود: براساس برنامه ریزی که با حضور هنرمندان گروه اول این رویداد انجام شده هفتمین  سالانه‌ی هنر معاصر پرسبوک دو گروه هنرمند  را دعوت به همکاری بریک پروژه سایت سپسیفیک می‌کند و مکان در نظر گرفته شده برای این پروژه اصفهان است. 

درزی ادامه داد: در نشستی که با حضور هنرمندان این رویداد برگزار شد بنا شد این دوره در دو مرحله برگزار شود؛بخش اول متشکل ازهنرمندانى است که باتیم حرفه اى خوددر فضای کبوتر خانه‌ها اثرى مشارکتى خلق می‌کنند وبخش دوم هنرمندانى که از طریق فراخوان جذب می‌شوند تا پس از بازدید نحوه کار مشارکتى گروه اول ، گروه خودشان را پایه ریزى کنند.

برنامه ریزان و طراحان هفتمین سالانه‌ی پرسبوک   ندادرزى و  پاملاکریمی هستند.

علیرضا آدمبکان، پویا آریان پور، عباس اکبرى، شهرام انتخابى، جمشید بایرامى، ندادرزى، کامبیزصبرى،محمد حسین عماد، محمدرضا قانعى، مهسا کریمى زاده  اشخاصى هستند که به عنوان هنرمند این پروژه را همراهى می‌کنند.

امین بیگی به عنوان دبیر اجرایی، مدیریت رسانه این پروژه بامریم آموسا، آسیه سلیمیان به عنوان گرافیست و عکاس، اردشیر سمسار و یکتا درویش ساخت تیزر- فیلم مستند و نیز طراحی نشان یادبود دوره هفتم را بر عهده خواهند داشت.

براساس زمان بندی  قرار است فراخوان در دى ١٣٩٥اعلام گردد و مرحله اول این رویداد هفته دوم اردیبهشت ماه ١٣٩٦در اصفهان اجرا خواهد شد.

هفتمین  سالانه هنر معاصر پرسبوک با محوریت فضاى کبوترخانه به پیشنهاد فرزانه سلیمانى مدیریت آرت رزیدنسى زردنجان_هوراست که به همت دو برنامه ریز پرسبوک احیاى ذهنى وعینى می‌شود.