به گزارش هنرآنلاین،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی، نمایش عاشورایی "عطش و آتش" کاری از گروه هنری "یاس کبود" وابسته به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از ٢٠ آبان‌ماه به مدت یک هفته در سالن ورزشگاه تختی ملایر اجرا می‌شود.

غلامرضا جمالی‌زاده اظهار کرد: کارگردان این نمایش آئینی و مذهبی، مهدی روزبهانی است و متن اثر نیز توسط هنرمند ملایری، سعید حسین‌پور تهیه و تنظیم شده است و در آن بیش از ٣٠ بازیگر ایفای نقش می‌کنند که اکثر آنها از بازیگران تئاتر ملایر هستند.

وی افزود: نمایش "عطش و آتش" به بخش‌هایی از وقایع و حماسه کربلا می‌پردازد که تا کنون کمتر به آنها پرداخته شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر ادامه داد: بر اساس اظهارات کارگردان این نمایش، از شهرهای اطراف نیز برای اجرای این نمایش تقاضا شده است و با توجه به اینکه گروه موزیک حرفه‌ای به همراه نی‌نوازی بسیار خوب، تأثیرگذاری این نمایش را بیشتر می‌کند، امیدواریم همشهریان از این نمایش استقبال مناسبی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: نمایش عاشورایی "عطش و آتش" از ٢٠ تا ٢٦ آبان و از ساعت ٢٠:٣٠ در سالن ورزشی ورزشگاه تختی ملایر، واقع در خیابان امیرکبیر اجرا می‌شود.

نمایشگاه رنگ ویترای در ملایر دایر شد

جمالی‌زاده در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: نمایشگاهی تحت عنوان رنگ ویترای(طراحی روی شیشه و آینه) در سالن مرکز هنرهای تجسمی ملایر گشایش یافت.

وی افزود: این نمایشگاه، دومین نمایشگاه هنرمند ملایری به نام غزال شیری در سال‌جاری است که در آن ٤٨ اثر از او که شامل طراحی روی قاب، آینه، ظروف خانگی، سنگ و تزئینات دیگر است، در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است. 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر یادآورشد: نمایشگاه ذکر شده تا ١٩ آبان‌ماه و از ساعت ١٥ تا ١٨ در مرکز انجمن هنرهای تجسمی ملایر واقع در خیابان شهید طلوعی، نبش کوچه خسروی، روبروی فروشگاه شرکت توزیع برق پذیرای بازدیدکنندگان است.